Declinul

14 2 0
                                    

2011-2017 Cam prin 2011 a inceput tot, din sălbatica fiinta ce eram am inceput sa fiu altfel.
In trecut eram efectiv sălbatică, plângeam din orice, nu prea glumea decat cu "gașca mea"( niste pusti si pustoaice mai mici ca mine de ani), nu socializam si toata treaba asta mi-a afectat un pic si relatia cu sora. Încet m-am schimbat, m-am apucat de fumat, ieșeam mai des, faceam boacăne. Intr-o seara au venit la noi in sat niste băieti din alt sat si unu mi-a cazut drag dar era beat si eu inca eram "de neatins" asa ca l-am gonit repede.   In clasa a 11 la liceu, urma sa stau cu prietena mea cea mai buna Daiana si primele luni au fost super, distractie, tigari, nopti nedormite, etnobotanice, alcol....pana cand a trebuit sa ne despărțim eu la sora mea Vivian si ea cu o fata,dar dragul meu "testament" noi nu ne-am oprit aici ne vedeam in continuare fara sa stie nimeni tot in casa celeilalte surori Lavinia.
   Intr-o seara i-am zis Vivianei ca ies in discoteca si m-a lasat.
-- nu dorm acasa nu as vrea sa te deranjez cand vin...i-am spus ironic.
-- si unde ai de gand sa dormi?
-- la Daiana.
    Am coborât si ea ma astepta in fata blocului, la disco ne asteptau Alexander noul nostru amic si cativa prieteni de ai lui. Cand am ajuns Alexander ne-a intampinat si ne-a facut cunostinta cu restu'. Stăteam liniștită pe canapea si simt o mana cum ma înconjoară de dupa umeri si desi de abia il cunoscusem mi-am sprijinit capul de umărul lui, am mai discutat un pic si apoi am mers la dans. Seara aceea avea ceva, se intampla ceva cu mine, simteam ca acea seara e aparte. Cand am plecat spre casa(a Laviniei bineinteles) i-am luat si pe băieti Alexander, Mathew si inca doi, am mers pe la peco, am luat, tigari, seminte si bere si sa înceapă distracția.
   Eu stăteam întinsa pe pat cu Mathew, Daiana statea pe noptieră, Alexander sprijinit de sifonier iar ceilalti doi pe scaune. Alexander ne tot tachina sa ne sarutăm si cand a stins lumina, am simtit buzele lui Mathew lipite de ale mele si sărutul lui m-a facut sa colaborez, si-a infiltrat limba printre buzele mele si mi-a oferit cea mai plăcută senzatie de pana atunci...primul sărut.
   Lumina se aprinsese de mult dar noi nu am sesizat...cand il auzim pe Alexander
-- alo suntem și noi pe aici
-- pai alaturativa noua!
-- e cam tarziu si noi plecam acasa! A spus unul din cei doi
-- mai e o camera, aveti unde dormi zic eu stiind ca vor sa plece pe jos desi nu sunt din oras.
-- nu mulțumim! Voi sunteti la egalitate si fiecare in camera lui...întelegi nu? Ma intreaba facand din ochi
-- mda, ok cum vreti zic sec desi nu înțelesesem ce a vrut sa zica.
În continuare am "dormit" toti 4 intr-o camera și cei drept era aproape sa am si prima mea noapte de dragoste nu doar primul sărut!

Demonică dar cu suflet bunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum