Tentativa

10 2 0
                                    

2012 Dupa seara aceea nebună logic trebuia sa apara si o furtuna, doar am spus ca ceva se v-a intampla. 1 la mana a aflat Vivian si restul familiei de "mica"  petrecere chiar daca tata a incercat sa faca asa fel incat sa pot sa "distrug probele", el aflase de la mine, mereu i-am spus tot si normal ca ma ajuta sa ies din orice belea, curata ca lacrima doar eram prințesa lui. Dar nu am reusit si asta nu a fost tot, urma sa fie meci in oras, toti colegii si prietenii mei mergeau numai eu nu. Cu toate ca aveam acordul lui tati Vivian s-a opus vehement ca stau in casa ei, sunt sub tutela ei și ea decide. Din acelasi motiv m-am certat si cu sotul ei, cu Mathew ca nu am iesit. La un momentdat cand vorbeam cu Daiana la telefon care ma astepta i-am spus "ma simt mai rau ca la închisoare" si a venit cumnatamiu cu replica "poti sa pleci, nu te tinem fortat la noi in casa". Dupa tot scandalul asta i-am zis lu tati ca nu mai vreau sa stau la Vivian si ca prefer sa fac naveta, tata a fost de acord desi mama s-a opus si ei doi s-au cam certat din cauza mea. In ziua cand m-am dus sa-mi iau bagajul m-am certat din nou cu Vivian, mama se certa mereu cu tati, Julia era normal de partea mamei si asa ca eu eram efectiv distrusă emotional desi parea sa nu-mi pese am plâns tot drumul...familia mea era un haos si se destramă incer din cauza mea si a unui meci nenorocit! Asa ca am decis sa ma sinucid, chiar eram foarte decisă asa ca am luat o foaie, am scris biletul de adio si apoi cate 5, cate zece am luat pastile cu pumnu' pana am ajuns pe la 90. Am iesit mai tarziu, apoi m-am intors acasa si intr-un final dupa cateva ore de agonie am vazut in comă si am ajuns la spital la terapie intensivă. Ura, nu am murit! 

Demonică dar cu suflet bunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum