Eram inca acolo pe patul rece, în jur era praf si era destul de sinistra casa cea părăsită iar eu ma trezisem din visare. Am cautat ceva sa ma sterg in timp ce el statea întins pe pat, inca sangeram si aveam acea usoara jena. Am gasit printre lucrurile vechi o cămașă de noapte si mi-am acoperit corpul cat am putut de rapid, am iesit afara sa-mi fac nevoile si cand m-am intors stăteam ghemuita cu ochii spre geam fara sa ma uit la ceva anume, rahat in geamul ala era o coala alba de hartie deci nu aveam ce admira, doar stăteam îngandurată si o mica umbra de regret ma incerca cand vocea lui m-a facut sa revin la realitate:
-- Te iubesc! Nici acum nu-mi vine sa cred ca chiar ai fost virgină!
-- Credeai ca te mint? Asa nemernica par?
-- Am crezut ca nu vrei si de aceea dar felul tau de a săruta, de a reactiona la tot ce făceam eu și felul in care te comporți in general nu dădea de inteles ca esti neatinsă!
-- Dar cum ma comport? Te-ai convins sau e nevoie sa-ti flutur panza cu care m-am sters?
-- Nu te mai supăra! M-am convins! Cred ca ma iubesti foarte mult de ai acceptat sa fiu eu primul?!
-- Da! Raspund eu sec
-- La ce te gândesti? Vino langa mine nu mai sta asa distanta, stai cu spatele la mine! Nu ti-a placut?
-- Ce sa-mi placa? A durut îngrozitor!
-- Asa e prima data!! O sa fie placut de acum inainte, o sa vezi!
-- Da-mi o tigară! Zic ignorând tot ce spusese el.
Am mai stat un pic, el a incercat sa ma convinga sa o mai facem inca odata dar eu nu am vrut, a durut îngrozitor.
-- Mergem? Il intreb eu cand eram deja îmbrăcată.
-- Ma iubi esti teroare, ma întrebi mereu cand tu esti deja gata. E clar ca nu tii cont si de ce vreau eu.
-- Cauti motiv de cearta? Iti aduci aminte ca mama a spus sa nu stam pana tarziu? E 1 jumate!!
S-a îmbrăcat si am pornit spre casa, la intersecție Julia si cativa prieteni stăteau de vorba se pare ca închisese la bar:
-- Ooo uite cine s-a gandit sa apara in sfarsit? Spune Julia usor iritată dar si sarcastică!
-- Scuze! M-ai asteptat mult?
-- Vii sa vorbim un pic? Intre 4 ochi! Tiberiu se poate?
-- Da desigur! Spune el temător.
-- Prima data stai sa le fac cunostinta! Zic eu pentru a nu il lasa singur.
-- Ok te astept pe uliță!
-- Gașca el e iubitul meu Tiberiu, iubi ei sunt prietenii mei : Walt, Mike, Simona si Diana. Ii tineti voi companie va rog!
Da stiu am spus Walt si Mike...de Mike imi trecuse iar cu Walt nu aveam absolut nicio treaba. Sa revenim, ma duc spre Julia sa vad ce vrea:
-- Hei sister! Ce s-a intamplat?
-- Ce dracu ati facut trei ore jumate? Imi venea sa plec singura!
-- Si nu puteam vorbi despre asta acasa?
-- Cacat! Unde? Sta lipit de tine ca un superglue! Si nu evita intrebarea! Nu scapi!
-- Eii si tu acuma! Ne-am futut!
-- Stai, ce? Esti serioasa! Pe bune, nu glumesti?
-- Esti culmea, vrei sa stii dar nu crezi! Daca aveam ceva de vorbit o puteam face acasa!
-- Sper ca nu ati lasat urme! Cum a fost?
-- Doare ca dracu! Multumita? Acum hai sa mergem!
Ceilalti vorbeau si se înțelegeau destul de bine cand am plecat cu totii spre casa, Simona care ma cunostea destul de bine se prinsese si ma tachina, Diana se înfunda de ras, Mike si Walt se retrasesera deja, Julia râdea si ea iar Tiberiu tăcea fiind rosu ca racu de parca ar fi comis vreo crimă!
Am ajuns acasa, ne-am pus la somn, dimineata el a plecat dar s-a intors a doua zi pe seara si am iesit din nou de data asta intai la bar:
-- Mergem la bunica? Eu maine seara plec deci nu se stie cand ne mai vedem!
-- Iubi imi e cam rau!
-- Ma duc sa-ti iau niste apa! Pana acolo poate iti revii!
Am plecat de la bar dar eu chiar nu aveam niciun chef plus ca frate a durut îngrozitor nu am de gand sa mai repet experienta asa ca nu strica un pic de teatru:
-- Iubi, imi e rau hai sa ne așezăm un pic pe banca! Ii spun ajunsi la acea intersecție!
-- Ia un pic de apa si cand te mai liniștești mergem, sunt cu tine, cand ajungem te poti odihni un pic in pat!
-- Da! Spun încurcată de faptul ca nu ceda. Am băut aproape toata apa aia firar mama ei de viata, nu-mi era sete da ce era sa fac? Hai ca stiu cum sa o dau! Ia sa ma împiedic un pic:
-- Hai sa mergem! spun ridicându-ma si apoi prefăcîndu-ma ca ametesc cand m-am lasat inapoi usor pe banca, ca intr-un leșin!
-- Doamne iubi esti bine? Intreaba el speriat. Ce e cu tine? Stai jos un pic!
Sper ca nu zice iar sa mergem si dupa asta! Ar trebui sa functioneze.
-- Aici singura nu pot sa te las iar tu nu esti in stare sa faci doi pasi! Incearca sa iti revii macar un pic sa mergem pana la bar sa ii zicem lu Julia ca mergem acasa.
-- Ok! Cred ca sunt mai bine! Putem merge la bunica! Adaug eu asa de impresie sperând sa nu.
-- Nu mergem! Nu vezi in ce stare esti? Mergem acasa!
Super! Am reusit! La îndemnul lui il iau de brat si ne îndreptăm spre bar, ajunsi acolo el o intreaba grabit pe Diana care era singura la masa:
-- Julia unde e?
-- La baie cred!
Cat el s-a dus spre baie apare Simona:
-- Tu ce cauti aici? Nu trebuia sa fii la bunica? Si Tiberiu unde e, s-a dus singur? Zice ea amuzată
-- Mergem acasa! Imi e foarte rau nu stiu ce am.
-- Da cum sa nu! Pe cine crezi ca păcălești? Te cunosc, tu nu vrei sa ti-o tragi cu el! Asa horror a fost? Zice ea râzând in hohote.
-- Taci dracu! Poate te aude! E la baie! Și începem toate trei sa râdem cand Simona sopteste:
-- 6, pune-ti fata de lesinata! Se apropie.
-- Zii tu de deochi te rog! Ca nu stim ce are! Zice Julia catre un nene cu care venise langa mine. E mai palidă ca moartea si nu reuseste sa se tina pe picioare! Adauga ea contrariată.
-- Daca nu mănâncă! Toata ziua numa salata de morcov. Spune si Tiberiu iritat
Mi-a spus ala de de ochi dar nimic, fetele radeau pe înfundate, eu incercam din răsputeri sa ma abțin iar Julia si Tiberiu stăteau îngrijorati asteptând verdictul:
-- Nu e deocheata, cred ca băiatul are dreptate, poate e doar slăbită daca ziceți ca nu se hrănește!
-- Da cum sa nu! Adauga Simona bufnind in ras acompaniată de Diana.
-- Va arde de ras? Ea nu se tine pe picioare si voi radeti? Zice Tiberiu nervos.
-- Hai iubi, te iei de ele degeaba, ele incearca doar sa ma distreze! Zic scoțând un chicot.
-- Aha esti mai bine acum, vad ca râzi! Hai acasa!
Pe drum spre casa am incercat sa evit o balta iar el a crezut ca am ametit si m-a dus in brate pana acasa. El chiar ma iubeste! Acasa i-am explicat Juliei toata situatia si a bufnito rasu:
-- Acum inteleg de ce râdeau Simona și Diana! Mi se parea mie ciudat, adica Simona tine mult la tine nu ar fi ras asa degeaba!
-- Vezi! Si tu nu m-ai cunoscut si l-ai pus pe ala sa-mi zica de deochi! Si am inceput sa râdem amândouă.
Cand am ajuns in camera Tiberiu zice:
-- Văd ca te simti mai bine!
-- Da. Mi-am mai revenit un pic.
-- Fix după ce ai ajuns acasa! In fine, eu maine seara plec ce zici nu vrei sa vii cu mine?
-- Nu pot! M-am inscris deja la scoala!
-- Haide ma iubi! E un an de zile, vino cu mine, o sa stai cu mama, cu nepoatele.
-- Iubi eu nu sunt pregatita, adica nu sunt pregatita de o familie acum, nu stiu sa calc, sa spăl, sa gătesc, nu stiu nimic.
-- Înveți! Lasa scoala si vino cu mine!
-- Nu. Imi pare rau dar nu, suntem de putin timp, nu te cunosc, nu stiu limba, nu cunosc pe nimeni acolo. Aici am tot, familie, prieteni, viata mea e aici.
-- E un an iubi. Ma astepti tu un an? Un an de zile?
-- Da! Te astept!
CITEȘTI
Demonică dar cu suflet bun
РазноеAceastă povestire este o descriere a vieții unei fete diferite, a unei fete care e in stare sa cucerească pe oricine cu zâmbetul si ochișorii ei frumosi. Angel e o fata minionă dintr-un satuc simplu, nu e bogata dar are prieteni si o familie minunat...