Da, m-am despărțit de Morgan, ce era sa fac daca toti ai mei si ai lui s-au împotrivit! Eram trista si nu stiam ce si cum sa fac, tin foarte mult la Morgan dar sunt egoistă si nu as vrea sa-mi pierd toata familia pentru el. Stand in pat singura si îngandurată imi suna telefonul:
-- Hei Josh!
-- Hei pitic ce faci?
-- Nu prea bine tu?
-- Nici eu, ce s-a intamplat?
-- M-am despărțit de Morgan. Dar tu ce ai pătit?
-- Cum? Il omor! Ce are? Parea ca te iubeste mult!
-- Stai ca nu ai inteles, eu m-am despărțit de el, adica eu am pus punct!
-- De ce? Il iubesti nu?
-- Da, foarte mult! Dar stii si tu, Julia, Vivian, mama și restul! Nu sunt de acord si m-au pus sa aleg, lor le-am zis ca nu ma despart de el nici in ruptul capului dar tocmai ce am facut-o! Zicând asta m-a bufnit plânsul. In fine tu ce ai?
-- Hei pitic te rog nu plânge, nu e un capat de lume, uite nici la mine situatia nu e mai roz. Si eu m-am despărțit de a mea din acelasi motiv, stii tu bunicul!
-- Pe bune? Nașpa!
-- Vrei sa fii cu mine? Zice el pe nerăsuflate.
-- Ce? Nu pricep, ai chef de glume? Ce te-a apucat?
-- Nu, vorbesc serios! Adica bunicul zice mereu ca s-ar bucura sa fiu cu tine de cand a aflat ca suntem amici, ca esti fată de om gospodat iar ai tai ma adora, am face un cuplu super!
-- Stai nu, n-as vrea sa te fac sa suferi, na eu inca il iubesc, lasa-ma sa ma gandesc.
-- Nu prea mult! Da sau nu in 10 minute! Te sun dupa pitic, pupici! Și închide.
Imediat am sunat-o pe Julia si fara sa zic alo sau chestii i-am zis:
-- Josh m-a intrebat daca vreau sa fiu cu el, mi-a zis ca asteapta sa-i dau un raspuns in 10 minute, ce fac?
-- Ce?? Super! Zi da! Ia stai dar tu nu esti cu Morgan?
-- M-am despărțit de el ieri, felicitări, ati învins, si bravo tie ca mi-ai adus aminte.
-- Bravo, ma bucur ca in sfarsit ai gandit si tu, suna-l pe Josh si zi da, parerea mea ar fi cea mai buna decizie dar na faci ce vrei. A da si apropo ma duc înăuntru, sunt la cina acasa la iubitul meu deci nu as vrea sa creada ai lui ca ii ignor. Pupici sis si ai grija de tine! Apel terminat.
Imediat m-a sunat Josh:
-- Deci ce face iubita mea? Da stiu e ciudat sa-mi zica asa cel mai bun prieten mai ales in situatia in care noi ne-am despărțit de fostii acum mai putin de 36 de ore
-- Șmechere nu am spus inca nimic!
-- Ce dezamăgire! Chicoteste el si adauga...eu care eram convins ca o sa spui da!
-- Eu sunt mai inabordabila, dar da vreau sa fiu cu tine, stii ca esti preferatul meu!
-- Ok, astept sa ne vedem bibi!
-- Ok scumpi, eu ma bag la nani ne auzim maine pupici, noapte buna!
-- Si tie pitic!
A trecut ceva timp, eu chiar ma îndrăgostisem de Josh, fiecare clipa alaturi de el era surprinzatoare, stia sa se comporte si sa-mi vorbeasca dar cu timpul am descoperit in el un mare golanas si in ultima vreme lucrurile scartaiau.
Noul iubit al Juliei a venit sa o ia la o discoteca, prietenul lui era cu Daiana asa ca l-am intrebat pe Josh daca pot sa merg si eu, m-a lasat desi el nu a vrut sa vina:
-- Stii ti-am spus ca avem nevoie de o pauza si plus de asta ma duc la prietenul meu in seara asta, vin si băieții si sorsa a zis ca ar vrea sa discutam ceva.
-- Da bine, du-te la fosta! Daca faci asta ca răzbunare eu pot ramane, nu ma deranjează, dar na tu te distrezi cu băieții tai si bineînțeles ca in peisaj e si fosta!
-- Nu bibi, stai calma, e doar o discutie, du-te liniștită, o sa fiu cuminte, nu te mai supără asa!
Am plecat cu cei 4 si cand am ajuns acolo am facut ochii roata sa ma acomodez si sa-mi fac o parere. Canapea, canapea, bar, necunoscuti, bunaciune, bara, sobă...stai cum? BUNACIUNE? Am zis bunăciune, mama și ce bunăciune! Si ma holbam ca tampa si el la fel, dansam un pic iar ma holbam si ups, bunaciunea vine spre noi.
-- Angel! Hello sister! Angel, esti aici cu noi?
-- Ce cum? Scuze, căzusem pe gânduri!
-- Las-o Julia, nu vrea sa faca cunostinta cu mine e clar! Zise bunaciunea.
-- Aam...eu, scuze sunt Angel
-- Vad si eu, esti cam cu capul in nori, eu sunt Giani! Si a plecat.
-- Angel, ce dracu e cu tine? Te holbai ca proasta la el si nu aveai nici o reactie!
-- Imi place, bine? Ma blocasem!
Mai tarziu m-am trezit dansand cu bunaciunea si brusc lăsată pe spate si sarutată cu patima si bineinteles ca am raspuns dar in mintea si in sufletul meu era o petrecere si toata fiinta mea urla tacit "ce e asta, un colt de rai?".
A fost pentru mine o seara perfecta eram cu "my sister" asa cum ii mai zic eu, cu prietena mea cea mai buna si o bunăciune. Am dansat, am ras, am glumit a fost super.
-- Pisi eu plec saptamana viitoare in italia dar tinem legatura!
-- Ok motanel! Ii zic si apoi il sărut, intru in masina si plec.
Dupa ceva timp realizez ca nu am numarul lui asta e perfect nu...whatever a fost frumos.
Doua saptamani mai tarziu vorbind cu Josh imi spune ca avem nevoie de o pauza iar eu i-am spus ca nu. Ori o continuam normal ori o rupem si el a preferat a doua varianta asa ca m-am îmbrăcat frumos si am iesit cu sor-mea si cu Daiana. Dupa fete au venit si iubiții lor doar ca nu singuri cu inca un băiat Virgil. Julia tot făcea mișto de noi...ca sa o scape de mine, ca ii da o mie de euro si chestii iar noi ne întelegeam bine, adica Virgil e si foarte frumos e si de gasca si plus de asta era acolo si Morgan asa ca de ce nu?
Stăteam langa Virgil si conversam cand simt mana lui cum o atinge pe a mea si isi infiltreaza degetele printre ale mele si spune:
-- Cumnata, pregateste mia ca noi suntem gata!
-- Eu am glumit ma, nu de alta da tu esti vecin cu iubi si tot pe capu meu o aduci!
Mai tarziu s-a decis sa mergem la discoteca si am acceptat normal in mod oficial eram cu iubitul si da stiu ca nu ai cum sa critici dar daca intenționezi sa spui ceva ei bine dragul meu testament: in mod oficial o rupsesem cu Josh iar cu Giani nu am vorbit deloc in astea 2 saptamani si sigur e deja plecat.
Ajunsi acolo fiecare cuplu a intrat de mana si ce sa crezi...Giani era acolo si imi face semn cu mana sa vin, ii spun lu Virgil ca ma duc sa salut pe cineva si apoi ma duc sa vorbesc cu el:
-- Da ce faci pisicuto?
-- Bine tu?
-- Gata? M-ai uitat? Altu?
-- Scuze e vorba doar ca trebuie sa-i tin companie, sor-mea a insistat si plus de asta in 2 saptamani nu m-ai cautat, am crezut ca ai plecat deja si ca oricum a fost doar seara aia.
-- Bine, du-te ca bate la ochi, dar sa mai iesi afara cand iti fac semn!
Off proasta mai esti Angel, ce dracu? Ori unu ori altu? Nu stiu, plus de asta bărbatii merita sa te joci oleaca.
Seara a fost minunata, Virgil nu s-a prins, toate bune si frumoase.
Dimineata gasesc pe telefon o groaza de apeluri de la Josh si un mesaj "imi pare rau, am nevoie de tine" asa ca decid sa-l sun sa vad ce vrea.
-- Hei, neata!
-- Nu e asa de buna, defapt e o dimineată oribilă! Spune printre sughituri si adauga. Am nevoie de tine, stiu ca m-am comportat urat, dar am nevoie de tine, te rog nu ma lasa nu acum, nu si tu.
-- Josh te rog nu mai plânge, nu inteleg nimic...aseara
-- Nu incepe cu morala te rog, stiu ce am zis aseara dar intelege ca esti singura persoana de care am nevoie.
-- Ok. Te poti te rog opri din plâns si sa-mi spui ce s-a intamplat, deja ma sperii.
-- A murit tata!
-- Poftim! Imi pare rau, sunt alaturi de tine, vrei sa vin la tine sa te ajut?
-- Aseara cand ti-am dat mesaj murise!
-- Ok. Stai calm, nu sunt asa supărată si stii ca mereu iti voi fi alaturi! Ai dormit vre-un pic? Ai mâncat?
-- Nu! Nu am chef de nimic!
-- Calmează-te un pic si mănâncă, odihnește-te te distrugi asa! Te sun mai încolo! Ai grija de tine!
Perfect! Nici ca se putea mai bine,pe Josh nu pot sa-l las ca are nevoie de mine, plus ca inainte de a-mi fi iubit mi-a fost prieten si as fi chiar cretina sa il las asa acum, pe Virgil il plac fetele, iar dupa Giani sunt topită!
Deci bravo bitch! 1,2,3!
CITEȘTI
Demonică dar cu suflet bun
RandomAceastă povestire este o descriere a vieții unei fete diferite, a unei fete care e in stare sa cucerească pe oricine cu zâmbetul si ochișorii ei frumosi. Angel e o fata minionă dintr-un satuc simplu, nu e bogata dar are prieteni si o familie minunat...