Atat de rece,

5 0 0
                                    

   După faza asta jur sa-mi bat joc, sa-i schimb ca pe șosete, sa-i fac sa ma vrea pana ii doare, o durere profunda pornita din inima spre penis sau invers, sa-i las cand le e lumea mai draga, sa-i înșel si sa las in urma mea doar ura, răutate. Am fost o copila buna si cuminte vad ca bărbaților/băieților nu prea le place asta la o fata deci sa-i dam cu, curvasareala.
   Am inceput sa fiu atat de rea incat nici eu sa nu ma recunosc, flirtam cu toata lumea si cueream in fiecare loc macar unu si asta e bine, chiar daca e vorba doar de dorinta e bine, e atat de bine sa vezi ca te vor dar tu le dai cu ignor.
   Primul cazut in plasa a fost Kile un tip blond, inalt, slab, cu ochi albastri ce sa mai frumusetea întruchipată si fost coleg a Juliei.
   Totul a inceput cu un telefon, eram cu Julia la verișoara noastra cand o suna pe Julia un amic al nostru(mai mult al meu) caruia eu ii ziceam "fratemiu" si o intreaba pe Julia daca il poate găzdui la noi o noapte ca ajunge tarziu de la cursuri si nu are cu ce sa plece acasa, ea amabilă cu prietenii a acceptat dar una trebuia sa ramana acolo si una sa mearga acasa sa-i tina companie si s-a decis sa merg eu acasa.
   Cand am ajuns aproape in fata blocului vad in intuneric nu una ci doua siluete ceea ce nu ma asteptam dar cu toate astea salut politicos:
   -- Hei ce faci fratemiu?
   -- Bine sormeo tu? Scuze ca te iau asa repede dar la ce ora închide la supermarcket?
   -- La noua de ce?
   -- E 8 jumate, hai repede sa luam ceva de mâncare!
   -- Ok. Mai am si eu cate ceva pe acasa dar nu carne!
   -- Lasa cumpărăm noi! Il cunosti pe Kile?
   -- Sincer imi pare cunoscut!
   -- Am fost in clasa cu Julia in generala. Adauga blondu.
   -- Aha! De acolo te cunosc, Angel, probabil ma stii.
   -- Da. Doar ca esti foarte schimbată, ai mai prins forme.
   -- Merci!
   Am ajuns acasa, am facut de mâncare, am păpat, am jucat carti si apoi ne pregătim de somn:
   -- Cum dormim? Intreaba fratemiu.
   -- Pai nu stiu! Ori unul din voi doarme cu mine ori dormim toti trei in sufragerie ca e mai mare patul.
   -- Ti-e frica de baubau? Intreaba ironic Kile.
   -- Poti zice si asa! Nu sunt obisnuita sa dorm singura.
   Ne-am pus toti trei in pat, spre perete fratemiu, la mijloc Kile si eu in partea de la geam. Kile s-a dezbrăcat sa se faca comod si a ramas doar in boxeri si e foarte sexi, i se vede abdomenul bine sculptat si se asează langa mine, isi trece o mana peste spatele meu cuprinzându-ma intr-o îmbrățișare.
   -- Hei, ce faci?
   -- Te tin in brate, sa nu iti fie urat! Zice el amuzat
   -- Dar nu imi e.
   -- Mie da, nu pot dormi daca nu e cineva in bratele mele!
   -- Ok. Noapte buna! Zic întorcându-ma cu spatele la el.
   El se pare ca nu are somn, ma cuprinde peste mijloc si mana lui planează undeva intre sânii mei, il apuc de mana si incerc sa adorm dar il simt lipit de spatele meu si ma săruta suav pe umerii goi si pe gât, tresar si imi arcuiesc spatele:
   -- Ahh, termina!
   -- Bine doar daca te întorci!
   M-am intors cu fata spre el, el a ramas la fel, ma strangea la pieptul lui si imi alinta delicat spatele apoi si-a apropiat buzele de ale mele si m-a sărutat pasional.
   -- Hai gata! Dormi! Zic eu pentru a evita jocul asta al seducției. Chiar nu aveam chef, eram destul de excitată si nu vroiam sa mai fac greseala de a mai lasa vre-un bărbat sa-mi intre pe sub piele, iar daca continua o sa aiba de a face cu o diavoliță, una cu chip frumos si comportament gingaș.
   -- Nu vrei mai bine sa mergem dincolo sa dormim singuri?
   -- Ok! Zic eu cu voce tare dar in mintea mea continuând( daca tu asta vrei, ti-o cauti cu lumânarea). Ia o perna adaug.
   -- Unde va duceți? Întreaba fratemiu.
   -- Vrem sa vorbim un pic dincolo! Dormi linistit, ne întoarcem.
   Ajunsi dincolo a urmat o noapte plina de pasiune, săruturi, atingeri, cearsafuri șifonate, haine aruncate etc dar la final cand el tremura eu m-am ridicat, m-am îmbrăcat si dau sa ies cand vocea blondului aproape ca un gafait ma cheamă:
   -- Angel?? Ce faci??
   -- Ma duc in bucătărie.
   -- Ok. Am facut ceva gresit? Acum? Fix acum cand urma partea cea mai frumoasa ti-e sete?
   -- Bravo! Cum ai ghicit? Hai ca revin! Spun învingătoare cat sa spere, si eu sunt excitată dar fix asta am vrut sa-l las in punctul culminant.
   Ajung in bucătărie unde era si fratemiu care butona telefonul:
   -- Nici tu nu ai somn?
   -- Am venit sa beau apa si sa iau un pic de aer, e foarte cald.
   -- Asa e. Kile doarme?
   -- Nu, stăteam de vorba, poti sa te duci sa vorbesti cu el daca vrei.
   -- A nu! Mai stau un pic si ma bag si eu la somn!
   -- Ok, noapte buna! Zic iesind din bucătărie.
   Intru in camera, Kile statea în aceeasi poziție in care l-am lasat doar ca avea boxerii pe el, m-am asezat langa el, mi-am pus capul pe umărul lui, el m-a strâns în brate, mi-am pus o mana pe pieptul lui, cealalta in parul lui si un picior peste picioarele lui, el da sa zică ceva dar un ciocanit in usa il întrerupe:
   -- Pot sa intru?
   -- Da!
   -- Sigur? Nu vreau sa deranjez!
   -- Intra ma, suntem îmbrăcați! Adaug eu ironică
   A intrat fratemiu si mi-a zis ca Julia intreaba de ce nu raspund la telefon si ca mi-a zis sa ma trezesc dimineata sa ma duc sa cumpăr cafea. Apoi a intrebat daca rămânem in camera sau dormim cu el in sufragerie, i-am spus ca ne-am acomodat cu patul si ca rămânem, ne-a urat noapte buna si apoi s-a retras.
   Pana dimineată am mai repetat de cateva ori toata scena doar pana cand eu ajungeam în lenjerie intimă. Kile a incercat iar si iar sa ma seducă dar el nu realiza ca cel sedus era el, m-a provocat si am vrut sa ii arat ca pot oferi un colt de rai prin gesturi, zâmbet, atingeri dar ca pana la urma il v-a arde iadul meu, eram furioasă de luni bune, nu mai vroiam sa mai ofer, vroiam sa primesc bucăți din sufletul lor si apoi sa le parjolesc încet dar sa ii doara. Nu aveam nimic cu Kile dar a fost vina lui, nu vroiam sa ii fac rau dar m-a stârnit sa o fac, il uram pe Tibi ca m-a facut sa fiu asa, il uram pe Kile ca a crezut ca ma poate avea asa usor, ii uram pe toti!
   -- Neata, e gata cafeaua? Zice Julia zâmbitoare imediat dupa ce a intrat pe usa!
   -- Noi am si băuto! Raspund eu la fel de zâmbitoare.
   -- Mie de ce nu mi-a spus nimeni ca te am musafir Kile?
   -- Pai nu stiu, credeam ca ti-au zis ei doi deja!
   -- Nu dar nu conteaza, ma bucur sa te revăd!
   Eu pregăteam fastacită ceva pentru micul de jun, fratemiu butona telefonul, Julia spala ceștile de cafea iar Kile statea pe un scaun cazut pe gânduri apoi s-a apropiat de mine, m-a sărutat pe umărul gol m-a strâns in brate si mi-a soptit la ureche:
   -- Lasa alea, nu mi-e foame, in schimb as cam pofti un sărut!
   -- Termina! Nu suntem singuri!
   -- Si ce? Nu-mi pasa! Eu te vreau oriunde si de fata cu oricine.
   -- Am ratat ceva? Voi doi? Zice Julia observând tandreturile noastre.
   -- Au dormit impreuna, e vraiște patul! Adauga fratemiu amuzat.
   -- Noi doi nimic! Nu mai vorbiti prostii. Eu si el nu avem nicio treaba!
   Kile a simtit răceala din vocea mea și faptul ca am subliniat cuvintele "nimic" si "eu si el" asa ca s-a retras in camera sa faca patul, de fapt vroia sa-si caute de treaba, nu vroia sa stea langa cea care il refuzase fizic toata noaptea si dimineata refuzase si încercarea lui de a forma ceva bazat pe sentimente! Era clar ca nu întelegea cum puteam sa fiu atat de pasională si totusi atat de rece.

Demonică dar cu suflet bunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum