2010-2011. Ne mutase din garsoniera surorii in apartamentul pe care ea il cumpărase recent si nu mai locuiam cu Miriam, ea locuia la casa, casa ei, adica a lu' fratemiu, adica a lu taicasu. Noi locuiam cu o fata Mikela, era de treaba, putin cam libertină dar de treaba, pe iubitul ei il chema Amir si venea destul de des pe la noi si doamne ce sunet nasol se auzea cand si-o trăgeau ca în camera ei Mikela avea o saltea gonflabilă si scartaia cand se freca de podea.
Intr-o seara Julia si Mikela s-au dus la Miriam, eu nu am vrut sa ma duc, avusesem iar o discutie cu Mike băiatul de care imi place inca din a saptea, noi nu suntem impreuna dar imi place tipul asta de mor, de patru ani il plac si el inca nu stie, vorbim destul de des , noi am fost colegi de clasa si in primară si in generala dar in a saptea nu stiu ce carti a jucat destinul ca m-am trezit super îndrăgostită de el si cand vorbim el imi tot povesteste de iubitele lui si chestii, ma oftic de mor, el e a doua mea iubire prima a fost un nepot de verișoară de al doilea, dar treaba asta a fost o joaca aveam 9 ani. Dupa ce am vorbit cu Mike nu aveam chef de nimic asa ca mi-am luat căștile si sa curgă melodiile de jale, fetele erau plecate, muzica in căști, lacrimi si cutit. Da am luat cutitul sa ma tai pe mâini dar lipsa de curaj m-a facut doar sa stau cu cutitul in mana si sa plâng ca un copil si mai departe am adormit pe podea cu laptopul pe brate, căștile pe urechi si cutitul inca in mana. Ce urat o facut Julia cand a ajuns acasa, pe buna dreptate era a doua oara cand ma gândeam la sinucidere si prima data cand am avut curajul sa pun mana pe cutit desi doar atat. Asta e doar din vina lui, 4 ani si inca imi place de mor si idiotul ma trateaza ca pe o amică si imi si povesteste de toate curvele cu care o arde, nu inteleg cum de nu si- a dat seama ca ma topesc după el.
CITEȘTI
Demonică dar cu suflet bun
RandomAceastă povestire este o descriere a vieții unei fete diferite, a unei fete care e in stare sa cucerească pe oricine cu zâmbetul si ochișorii ei frumosi. Angel e o fata minionă dintr-un satuc simplu, nu e bogata dar are prieteni si o familie minunat...