Dupa toate astea Kile nu a mai dat nici un semn, oricum nu avea rost, Julia nu a pus intrebari, vedea ca m-am schimbat, nu întelegea exact de ce desi stia de despărțirea mea de Tiberiu.
Intr-o seara a ramas din nou fratemiu la noi dar de data asta era însoțit de un alt băiat pe nume George, un dascăl inalt, bine facut, lat in spate, brunet, cu ochi căprui si mereu bine îmbrăcat. Initial parea interesat de Julia si din nu stiu ce motiv s-a decis sa dormim fata-băiat(eu cu fratemiu si Julia cu George) dar la un moment dat i-am spus Juliei ca vreau sa dorm cu ea ca fratemiu nu avea astampar si 1 la mana nu ma atrăgea nici cat pentru un sărut si 2 la mana lui chiar nu vroiam sa-i fac rau dar George s-a oferit sa doarmă el cu mine, Julia a fost de acord ca amândoi stiau ca nimănui nu ii merge cu Julia.
M-am pus in pat pregatita sa dorm dar se pare ca nici astalalt nu e mai breaz si nu se astâmpera:
-- Angel??
-- Da??
-- Dormi??
-- Incerc!
-- Uita-te un pic la mine!
Ridic capul curioasă si ma trezesc sarutata cu foc, un sărut foarte pasional si lung care ne-a excitat pe amândoi si care a degenerat rapid în atingeri pătimașe. Eram in lenjerie intimă( o pereche de bichini negri cu fundită in fata) stateam lipită de el pe o parte inca sărutandu-ne cand el ma i-a brusc si ma pune peste el si in momentul in care i-am simtit prin boxeri bărbăția tare si pulsanda iar el cauta prin pantaloni ceva m-am asezat pe marginea patului si i-am zis:
-- Imi pare rau nu pot!
-- Ei haide! Doar nu esti virgină!
-- Nu. Doar ca nu simt sa fac asta! Tu si eu nu avem nici o legatura!
-- Am putea avea! Multe relatii incep asa! Angel esti aproape cum te-a facut mami tau de goală si zici "tu si eu"? Suntem un noi si poate acum e totul asa grabit si un pic lipsit de sentimente dar cu timpul lucrurile se vor schimba!
-- Eu nu vreau!
-- Ok nu o sa te fortez! Daca nu vrei e ok! Spune alintându-ma delicat pe spate.
M-am ridicat, am luat hainele pe mine si am plecat in bucătărie, am stat un pic acolo sa contemplez, el chiar crede ca cedez asa usor, ce-i cu toti bărbatii?
M-am intors la el, m-am pus în pat cu spatele la el, m-a strâns in brate si am adormit pana pe la vreo 5-6 cand il simt ca ma săruta pe gât si ma alinta pe abdomen, eram adormită, si cred ca imi placea de el ca nu am realizat, si nu am gandit niciun moment de opreliște cand m-am intors spre el si l-am sărutat, totul se intampla mecanic, totul venea de la sine, am simtit cand s-a eliberat de boxeri, iar eu eram din nou doar in lenjeria aceea sumară, m-a tras de spate si m-a lipit si mai mult de el sarutandu-ma continuu si cand am simtit ca mai avea un pic si ma penetra doar încercând sa de-a la o parte lenjeria mea l-am impins un pic, m-am uitat urat la el si i-am zis nervoasă:
-- Ce crezi ca faci?
-- Ce nu am facut azi noapte! Zice el zâmbind pervers.
-- S-o crezi tu! Zic apoi m-am îmbrăcat si l-am lasat acolo asa cum era. Se făcuse deja 6 jumate asa ca mai bine ma apuc sa pregătesc micul dejun si niste cafea pentru toti patru desi idiotul de George nu merita ce credea ca daca ma ea prin somn o sa ii cedez, un mare prost. Il urăsc si pe el si pe Kile, si pe Tiberiu si pe toti ceilalti ca au impresia ca noi femeile suntem niste jucării, maturizati-va proștilor noi avem sentimente!
-- Neata sister! Da ce matinală esti, si harnică pe deasupra, vad ca ai facut micu dejun! Ma trezeste Julia din gândurile mele.
-- Neata si tie! Da nu am mai avut somn.
-- Neata fetelor! Zic cei doi la unison intrând în bucătărie la care fratemiu adauga:
-- Ooo cineva ne iubeste a pregatit micul dejun!
-- Da de pe la vreo 5 nu are somn frumoasa asta mica adauga George!
-- Oare cine e de vina? Spun eu încercând sa par amuzată si relaxată.
-- Hopa, ce-ati facut nebunilor? Intreaba Julia curioasă.
-- Nimic! Răspundem amândoi deodată.
La masa nimeni nu a spus nimic, era o liniste totala, George imi arunca priviri fugitive si din cand in cand incerca sa ma alinte, fratemiu butona telefonul, iar Julia la fel. La plecare in usa George o saluta politicos pe Julia apoi se uita la mine si zice:
-- Ne auzim iubita! Te sun după amiaza! Si da sa ma sărute.
-- Ce? Intreaba Julia și frateiu la unison.
-- Nu ne mai auzim, nu sunt iubita ta, singurul meu iubit a fost Tiberiu si va urăsc pe toti, du-te dracu! Iesi afara! Tip nervoasă si fug spre baie cu ochii în lacrimi. Din hol il aud pe George spunând:
-- Nu o inteleg! În fine e dorinta ei, nu o sa o mai deranjez, scuze ca v-am deranjat, pa Julia!
-- Pa băieti! Acum ma duc la ea sa vad ce are. Si închide usa.
-- Angel?? Ce e cu tine? Ce-a fost cu reactia aia? Te stiam politicoasă!
-- Lasa-ma in pace!
-- Nu! Esti sora mea, si imi pasa de tine! Nu stiu ce e cu tine in ultima vreme, esti foarte schimbată si nu-mi place deloc atitudinea asta.
-- Stii foarte bine! Tiberiu e singurul vinovat! E singurul caruia m-am dăruit și regret nespus, cum pula mea sa faca asa ceva? M-a înselat Julia! Il urăsc!
-- Ba nu! Te minti singura! Si daca chiar e asa cu ceilalti ce ai?
-- Ii urasc pe toti! Nu sunt jucăria nimănui! Si vreau sa sufere si bărbatii!
-- Angel te inteleg dar atitudinea asta nu e demnă de tine! Iti faci rau asa!
Am plâns in ziua aia foarte mult si la fel ca si Kile nici George nu m-a mai cautat dupa. E foarte bine si asa, eu nu vreau nimic de la nimeni eu pur si simplu vreau sa ma razbun ca ii urasc pe toti!
CITEȘTI
Demonică dar cu suflet bun
RandomAceastă povestire este o descriere a vieții unei fete diferite, a unei fete care e in stare sa cucerească pe oricine cu zâmbetul si ochișorii ei frumosi. Angel e o fata minionă dintr-un satuc simplu, nu e bogata dar are prieteni si o familie minunat...