0.5 - Va han snygg då?

887 28 0
                                    

Veronica
Kl 16.04

"Han är verkligen grym i säng" Skrattar Klara och tar en klunk till av sitt kaffe. "Men Philip är faktiskt bättre, det måste du erkänna" Yttrar Bella och Klara skrattar lite. "Ja, det är han" Erkänner Klara och tittar på mig.

"Men Veronica, hur var han den där Marcus då?" Flinar hon och ett skratt lämnar mig. "Jag har ju bara legat med honom" Skrattar jag och hon nickar. "Men hur många gånger kom du?" Hennes fråga får mig att spärra upp ögonen och titta på henne. "Hur många gånger kom han då?" Jag skrattar åt hennes frågor och hon tittar bara på mig.

"Men vadå, kom han i dig? Använde ni kondom?" Jag skrattar åt henne och tittar på Bella och Amanda som också skrattar åt hennes beteende. "Klara du låter som min mamma" Yttrar jag och hon skrattar. "Men vadå, jag är bara nyfiken på min bästa väns första ligg" Skrattar hon och vi alla skrattar åt hennes mening.

"Va han snygg då?" Frågar Amanda och jag låter min blick hamna på henne istället. "Ja, han såg ju inte ful ut" Svarar jag och dem nickar. "Har du någon bild?" Snabbt skakar jag på huvudet och dem nickar. "Hans nummer? Instagram?" Jag skakar på huvudet och dem nickar. "Snap?" Yttrar Bella förhoppningsfullt och jag skakar på huvudet.

"Jaha, du hade verkligen ett engångs ligg" Skrattar Klara och jag nickar. "Fick han ditt nummer då?" Jag nickar åt hennes fråga och dem skiner upp i stora flin. "Har han messat? Eller ringt?" Jag rycker på axlarna åt Amandas fråga och dem tittar otåligt på mig. "Men kolla då" Utropar Klara och tar tag i min väska.

Snabbt drar hon upp min mobil och går in, alla har sitt fingeravtryck på min mobil vilket jag ibland kan ångra. "Här det är någon okänd som sms:at" Yttrar hon glatt och visar mig chatten. "Han hette Marcus va?" Frågar Klara och jag nickar. "Någon okänd har skrivit: Hei, det er Marcus. Du løfte meg at svare når jeg ringer men jeg antar at du ikke har tid. Pls svare med bc jeg trenger å snakke med deg" Ett flin tar plats på alla tres läppar och snabbt rycker jag åt mig min mobil.

"Men sluta" Yttrar jag generat och dem flinar bara åt mig. "Men svarar honom, skriv att ni kan prata i telefon ikväll eller något?" Yttrar Amanda och jag skakar på huvudet. "Det kommer bli så stelt" Svarar jag och tittar på dem. "Nejda, prata om hur bra ligget var eller något?" Flinar Bella och jag suckar.

"Jaja" Snabbt tar jag fram min mobil och går in på min och Marcus chatt. Snabbt läser jag meddelandet som Marcus skickat och börjar sedan skriva i mitt. "Så klart!" Säger jag och deras blickar är otåliga. "Vad skrev du?" Utropar Klara. "Jag skrev: Hej Marcus. Jag såg inte att du ringt. Kan vi ses och prata?" Yttrar jag och dem flinar. "Hoppas han är lika bra i säng en andra gång" Skrattar Bella. Amanda och Klara nickar skrattandes och dem alla ger mig en dunk i ryggen.

Vad har jag gjort?

:))

Fy faen | M.GWo Geschichten leben. Entdecke jetzt