3.1 - Nu ska det partas!

573 20 3
                                    

Sminket och håret var klart nu. Sminket var en enkel sminkning, bara visandes mina naturliga drag. Jag ber Fiona som tjejen hette ta ett snabbt kort på mig som jag sedan lägger ut på Instagram.

Veronicaaa

Gillas av Marcusandmartinus och 4567 andra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av Marcusandmartinus och 4567 andra

Veronicaaa Snart dags<3 #spellemann

Visa alla 289 kommenterar
Marcusandmartinus My Bby<3
Bells tagga!

Glatt klickar jag ut och drömmandes bort till min klänning som fint hänger i en tyg påse vid dörren till badrummet. Bella skulle komma hit om en kvart och vi skulle tillsammans ta på oss klänningarna och skor, sen skulle vi välja matchande smycken som vi båda hade tagit med hemifrån.

Jag går glatt fram till spegeln och studerar mitt ansikte. Jag önskar att jag kunde sminka mig så bra som hon kunde. Ett hårt slag på dörren får mig att snabbt gå dit, mötandes Bella.

Hennes smink liknar mitt men ser så mycket bättre ut på henne. "Herregud vad fin du är!" Utropar hon och stampar in i mitt rum med alla sina hundra saker.

"Men du då? Skit snygg!" Glatt lägger hon ner allt på sängen och går fram till dörren som hon glatt öppnar. Indragandes kommer hon med en vagn med lite Coca Cola och en massa godis.

"Killarna är inne på mitt och Martinus rum och kommer hit om ungefär en timma och då ska vi vara klarar" jag nickar åt Bella och börjar gå fram mot mitt smyckeskrin.

"Nu ska det partas!" Ropar Bella och häller upp colan i våra glas. Ett kort skratt lämnar mig när musiken glatt sätts på.

Kortis men har varit ute på utflykt!
Följ gärna min Insta @timea.ljungdahl så jag kan få lära känna min följare bättre, följer tillbaka<3 ly guys<3

Fy faen | M.GWhere stories live. Discover now