22 - Hva tykker du?

717 24 0
                                    

Leendes släppte vi ifrån och Marcus tog försiktigt ett mjukt grepp om min hand, givandes mig ett ennu större leende. Känslan av att se att jag satt det där leendet på Marcus läppar är obeskrivligt men jag älskar det. Jag älskar att jag gör honom glad. Jag älskar Marcus.

"Så når tenker du at vi skal fortelle fansen mine om oss?" Frågande tittar Marcus på mig och jag skakar snabbt på axlarna. "Jag vet inte, helst vill jag vänta" Svarar jag och Marcus nickar, kramandes om min hand.

"Okei, vi venter hvor lenge du vil" Svarar Marcus glatt och drar mig lite närmare honom. Vi fortsätter iväg mot hissen och börjar åka mer mot frukosten. "Ska vi berätta för våra nära och kära direkt?" Marcus tittar snabbt på mig och rycker sedan på axlarna.

"Hva tykker du?" Jag skakar snabbt på axlarna och tittar på Marcus. "Men då kan vi si til dem så dem vet" Jag nickar snabbt och vi fortsätter ut ur hissen och in till frukosten.

Hand i hand letar vi runt efter hela vårt sällskap och finner dem allihop i ett hörn. Snabbt är vi framme vid bordet och allas blickar hamnar fort på oss.

"Jag och Marcus är ihop!"


Dun dun dun
Vet inte ens vad jag gör upp nu:)
Ska nog gå och lägga mig nu:)
Natta:)

Btw tack så sjukt mkt för 2k
Love u<3

Fy faen | M.GWhere stories live. Discover now