3.2 - Skål!

579 21 0
                                    

Klänningarna satt perfekt fast på våra kroppar som detaljerandes med lite smycken här och där. Ett silvrigt halsband med några swarovski kristaller som prydnad. Ett par matchande örhängen och ett arm band satt och placerat på sina ställen.

Dem välbekanta knackningarna hördes och snabbt drog jag på mig mina skor som jag väntat med att ta på i sista sekund. En högt mummel fyllde upp rummet medan jag satt kvar på sängen inväntandes alla andra.

"Å herregud hva pen du er!" Yttrar Marcus och drar upp mig i hans famn. Glatt kramar jag om honom för att sedan granska hans val av kläder. En mörkblå kostym sitter perfekt på hans kropp och håret är lätt draget bakåt precis så som jag tycker att det ska vara.

"Er dere klare for spellemann?" Jag nickar mot Martinus som taggat ställt frågan till oss. Bella går fram till vagnen igen och tar fram en flaska som jag tycker liknar en champagne flaska väldigt mycket.

"Bella, det där är barn champagne eller?" Hon tittar på mig och låter ett skratt slinka ur hennes mun. "Såklart, eller vi ni ha riktigt?" Skrockandes tittar hon på oss och vi alla skakar direkt på huvudet.

"Synd för er, det är faktiskt väldigt gott!" Svarar hon nonchalant och skratt lämnar oss andra tre. Bella håller glatt upp drickan i våra glas och ger oss sedan varsitt. "Skål!" Vi klinkat ihop våra glas och börjar direkt dricka.

Den här kvällen kommer bli magisk!


Hellu, är ute med båten igen och har fof gäster men han skriva lite till er, men imorgon ska jag försöka skriva ett långt:)

Fy faen | M.GTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang