Eşim Sadok; Kutuplaşmış saçmalıklar evreninde, bu agresif düalitenin tam göbeğinde, ancak bir mucizeyle var olabilecek kadar nadir, her koşulda hayatta kalabilecek kadar güçlü, beni bile şaşırtabilecek kadar akıllı ve her an bende sevgi uyandırabilecek kadar eşsiz bir varlıksın sen. Ben ancak, olduğun her şey için minnettar olmaya devam ediyorum. Senden seri üretime geçmek dünyanın kurtuluşu için sanırım tek çare!
Editörüm Haluk; Satırlar arasına sızmış varlığın çok değerli. İyi bir dost, muhteşem bir eleştirmen ve tartışılacak hatta kavga edilecek en doğru kişisin sen. Hayat seni benden hiç eksik etmesin.
Oğlum Baruh; Verdiğin ilhamın yüceliğinde boynum resmen kıldan ince. Savaşların savaşılarak kazanılmayacağını bana öğrettiğin için, doğduğun andan itibaren beni eğittiğin için, bu kadar anlayışlı ve sağlam olabildiğin için hayata şükürler olsun! Kendin gibi tertemiz varlıklarla yaşayabileceğin bir dünya için elimden geleni yapacağıma söz veriyorum. Kendisi olabilme cesareti gösterebildiği için Natalie'ye, Kalbinin temizliğini hep koruyabildiği için Hülya'ya, Böylesine gerçek olabildikleri için Hatice ve Onur'a, Beni toprakladığı için Dilek'e, Zekâsı için Raşel'e, Ait hissettirdiği için Yelda'ya, Sahip çıktığı için Ertürk'e, Derin dostluğu için Tülay'a, İşinin ehli olduğu için Zeynep'e, KK'ler için Ayşegül ve Korhan'a, Cuma akşamları için Pur ailesinin tüm fertlerine, Her yer Şakran her yer bizim için Gizem ve Mete'ye, Görevini çok iyi yapıp beni özgürleştirdiği için Zübeyde'ye, ve benim kadar yansıdığı için 19 arkadaşıma teşekkür ederim. Varlığınız fark yarattı, mutluluk verdi.
Sabrın için minnettarım. Bilgisayarımın bir köşesinde, bürokrasi hapishanesinde bekleyen Çi'yi sana ulaştırabilmek için vazgeçmemecesine savaştığımı ve seninle kurduğum bu bağın, senin varlığının, benim için çok değerli olduğunu bilmelisin. Aynı kaynaktan geldiklerimizle buluşmanın, hayatı değil sistemi yaşadığımızı anlamanın, bir parazit gibi tükettiğimiz bu gezegende kurulmuş bu lanetli sistemi aşmanın, gerekeni yapmak için uyanmanın zamanı yakın. Aynı anda yan yana var olmamız hepimizin aynı gezegende yaşadığı anlamına gelmiyor maalesef. Tekâmüllerimiz farklı. Dip dibe olmamıza rağmen aynı anda, farklı boyutlarda, hatta farklı gezegenlerde, bambaşka deneyimlerde olabiliriz. Çi, ölmek için doğduğunu unutmadan bu gezegende hiçbir şeyin hiç kimseye ait olamayacağını anlayan, sahip olduklarının değil analizini yapabildiği deneyimlerin gerçek zenginlik olduğunu bilerek yaşayıp kendi potansiyelinin savaşçısı olabilme cesareti gösterenlere adanmıştır. Çi'nin satır aralarında pusuya yatmış anlamların sana ulaşması dileğiyle kocaman sarılıyorum sana, kendimden bir parçayı kucaklarcasına. Beynimizi bilgiyle yıkamanın zamanı geldi.