İki otobüs değiştirdikten sonra öğrenci evine vardığımda saat çoktan gece yarısını geçmişti.Sessizce kapıyı açtım içeriye girerken küçük koridorda Melis'in erkek arkadaşı Murat, kalpli boxerı ile belirdi."Eda,bir sorun yok, değil mi?" diyerek bana yöneldi.Benimse hiç dert anlatacak halim yoktu.Başımı iki yana sallayıp koridorun sonundaki odama yöneldim.O sırada" Eda,iyi misin?" diye arkamdan Melis seslendi.Mecburen, dönüp bana doğru gelen Melis'e sarıldım.Melis ,dantelli mor sütyeni ,aynı renkteki slibi ve üstüne atıverdiği sabahlığıyla oldukça çekici görünüyordu."İyiyim Meliscim, yarın konuşuruz, tamam mı?" deyip merakını biraz yatıştırıp kendimi odama attım.Ertesi gün başımı yastiktan kaldırmaksızın yattım ve sürekli yaşadıklarımı düşündüm durdum.Bir sonraki gün Melis'in zoruyla odamdan çıktım.Daha ayağa kalkarken bir baş dönmesi hasıl oldu.O an iki gündür adam akıllı yemek yemediğimi fark ettim.Mutfağa geçip öğrencilerin vazgeçilmez yemeği olan salçalı makarnadan tırtıklamaya koyuldum.
Az sonra kapı zili duyuldu.Nasıl olsa açarlar diye oralı bile olmadım.Kapıyı açan Melis elinde bir saksı begonya ile yanımda bitti.Bu, benim en sevdiğim çiçekti.Demet halindeki çiçekleri oldum olası pek sevmezdim.Neticede hemen solup ölüyorlardı, ne yazık.Ama saksı çiçeği öyle miydi?Ona her baktığında o günün hatırası canlanırdı insanın gözünün önünde ve özenle büyütülürdü o çiçek. Neyse ben şaşkın şaşkın bakarken Melis" Hadisene kızım, kartı okusana!"diye beni uyandırdı.Meğer bir de kart varmış üstünde,o deyince fark ettim ancak.Kartı açtığımda en sevdiğim dörtlük önümde duruyordu:Seni bulmaktan önce aramak isterim/Seni sevmekten önce anlamak isterim/Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,/Sana hep yeniden başlamak isterim.
Altındaysa küçük bir not: Seni seviyorum.Beni affet,Ufuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ben, Bir Bebek...
Kurgu Olmayan"Yaşanmış bir hikayeden esinlenilmiştir." Onunla aramızdaki aşk mı, tutku mu?Yoksa o ,sadece bebeğimin babası mı?Bilemiyorum ama bu ilişkinin başıma açtıklarını okudukça nasıl bir tercih yapacağımı göreceksiniz.Ya bu yolda yalnız yürüyeceğim ya da...