Day Nine

579 79 9
                                    

23:09

Invisible: Úsměv je můj věrný druh, v  osmi jsem měla ve vlasech červený pruh, můj vztah s mámou byl začarovaný kruh...

Tris: Jsi v pořádku?

Tris: Měl jsem strach

Invisible: Po vyjedení všech mých zásob čokolády a shlédnutí Hvězdy nám nepřály a všech dílů 13 Reasons why už ano :))

Tris: To je dobře

Invisible: Nechci se o tom ale teď bavit...

23:34

Invisible: Už máš před sebou jen tři nápovědy.

Tris: Já vím

T R I S T A N :
Bohužel to vím až moc dobře. A stále netuším, tedy, tuším, ale to je přece blbost.

Protřu si oči a ospale zívnu. Dnes jsem jen seděl celý den u mobilu a koukal jsem, jestli mi nenapsala.

Je divné říkat ONA. Mnohem raději bych věděl její jméno... ale co s tím nadělám.

Ovšem díky ní jsem se vyhl Jamesovu krákorání a vrkání o té holce ze skateparku. Chodí tam teď každý den, ale ne a ne na ni narazit.

Povzdechnu si. To se Jamesovi cvrliká. Navíc teď, když máme v létě volno a pojedeme jako vedoucí na tábor. On už vidí sexy holky v plavkách, zatímco já v myšlenkách vidím jen temno, protože si ji neumím představit.

Znovu si vzpomenu na slova stýčka Todda. ,,Trisi, ty a kluci budete dokonalí vedoucí. Sháníme ještě někoho, tak kdybys o někom talentovaném na hudbu věděl..."

Něco mě napadne. Popadnu mobil a napíšu zprávu.

23:59
Tris: Ty přece umíš hrát a zpívat, je to tak?

Thirteen days of hope [Texting w/The Vamps]Kde žijí příběhy. Začni objevovat