17

167 25 18
                                    

"הא סו, היי. את יכולה לעזור לי? בבקשה?" הוא שאל בזמן שאחז בפרק כף ידי,

"רק אם תעזוב אותי, אתה קצת מכאיב לי..." מלמלתי בגיחוך,

"אהה כן, בטח! סליחה" השיב במבוכה קלה, "סליחה ממש. אני יכול לשאול אותך משהו?" הוא נראה לחוץ, טיפות זיעה ביצבצו ממצחו.

"בטח, לך על זה"

"אממ, רציתי לדעת אם במקרה את שמעת משהו,  כאילו מסהון. ברור שאת שומעת משהו, האוזניים שלך עובדות" הוא ניגב את מצחו והעביר מבט חטוף אל קריס שניצב לידו ושיומין שעמד בינינו, מביט בכל מה שמתרחש בבילבול. "אני מתכוון, הוא אמר לך משהו? עלינו? או עליי? אני פשוט-"

"טאו תנשום, הכל בסדר" השבתי בגיחוך, הילד הזה עוד יתעלף מרוב לחץ! "הוא אמר לי שהוא לוקח אותך לדייט והוא נראה מאוד מרוגש" חייכתי לעברו חיוך מנחם, 

"באמת? הוא התרגש? את בטוחה? כי אם את מנסה להרגיע אותי אז אני אשמח אם תגידי את האמת. הוא בקושי הסתכל עליי בשיעור האחרון ו-"

"אני בטוחה, אתה יכול לנשום כרגיל. הוא מחבב אותך, אני מוכנה להתערב איתך על זה"

"זה גם מה שאני אמרתי לו" קריס הצטרף לשיחה, קולו העמוק מילא את האוויר "הוא שאל אותי מקודם מה אתה אוהב" הוא פנה אל טאו.

"אני פשוט לא יכול להאמין לזה, הוא הקראש הראשון שלי ולא חשבתי שהוא אוהב גברים. זה מוזר לי שהוא הסכים לצאת איתי" טאו השיב בביישנות,

"טאו, אתה באמת בחור מושך, אני מבינה למה סהון מחבב אותך" אמרתי בכנות. אני בהחלט חושבת שטאו מהמם. "עכשיו תפסיק לדאוג לגבי זה, אתם תהיו זוג מקסים" קריס הנהן בהסכמה. "אני משוחררת?"

"אהה, כן. תודה רבה!" טאו השיב מרוגש, סומק עיטר את לחייו. 

"ביי" נפרדתי מהם ואני ושיומין הסתובבנו במטרה ללכת אל ביתנו יחדיו.

"היי, סו! לאן את חושבת שאת הולכת?"

הסתובבתי שוב בחוסר חשק כאשר זיהיתי ממי בוקע הקול הזה, "הביתה" אמרתי את המובן מאליו,

"שמתי לב. למה את חושבת שאת הולכת עכשיו הביתה? את צריכה להעביר לי שיעור" לאי השיב בנימה מרוגזת קלות כאשר ניצב מולי, גבותיו מקווצות ומבטו עבר ביני לבין שיומין.

"יש לי תוכניות להיום. אני אבוא אליך מחר"

"אבל אני רוצה שיעור היום!" התעקש. אני באמת לא יודעת איך להתמודד עם הילד הזה.

"אני אמרתי שמחר אז מחר, החיים שלי לא הולכים על פי הדרישות שלך" ניסיתי להיות מאופקת, אני ממש לא מוכנה שיוריד לי את מצב הרוח. היום הזה היה נפלא עד עכשיו.

"אני חושב שאת קצת שכחת את העיסקה הקטנה שלנו" מבטו סרק את שיומין מכף רגל ועד ראש והוא פלט גיחוך מזלזל, שיומין בתגובה השפיל מבט והתכווץ במקומו.

Lucky One || Kim MinseokWhere stories live. Discover now