אפילוג

130 14 26
                                    

המטוס נוחת בשעת בוקר מוקדמת, אחרי אינסוף שעות טיסה מייגעות, ואני כמו כל שאר הנוסעים מוחאת כפיים בהתרגשות.

השמחה מבעבעת בליבי יותר ויותר ככל שאני פוסעת בשדה התעופה. יש פרפרים בבטני ואני לא מצליחה לכבוש את החיוך שעל פניי כאשר רק מחשבה אחת מצליחה לחלוף בראשי-

אני סוף כל סוף כאן!

אני לא יכולה להכחיש את העובדה שהתגעגעתי. התגעגעתי כאן פשוט להכל- לנופים, לריחות, למזג האוויר ובעיקר לחברי.

אני אוספת את המזוודה ומתקדמת אל עבר היציאה בצעדים זריזים, לא יכולה להכיל עוד את הידיעה שרק קיר חוצץ ביני לבין סהון.

כשיצאתי ישר חיפשתי אותו בעיני, את החבר הכי טוב שלי וכשעיננו נפגשו רצנו שנינו אל זרועתיו של השני בהתרגשות אין סופית, צרחות וציחקוקים מטופשים. החיבוק המוחץ שנתן לי לא כאב לי כלל אך בכל זאת גרם לדמעות לעלות בעיני,

"התגעגעתי אליך כל-כך" לחשתי לאוזנו,

"גם אני, אהובה" השיב בלחישה והרחיק אותי מעט בכדי להסתכל אל תוך עיניי. "יש לי הפתעה בשבילך באוטו" הוסיף בחיוך מתגאה לאחר כמה רגעים שדממה נוחה חלפה ביננו, בברור מתלהב מהעובדה שסוף-סוף הצליח לקנות רכב.

"אני מקווה שזו אספקה אין סופית של שוקולד" ציינתי תוך כדי שהתקדמנו אל עבר היציאה מהשדה, המזוודה שלי באחת מידיו בעוד ידו השניה חובקת את מותני.

"אפילו מתוק יותר" השיב בחיוך מתחכם וגרם לסקרנות שבי לגבור.

הוא ניווט בין אין-ספור מכוניות במגרש החניה, מנסה להגיע אל יעדו ולבסוף כשהגענו הוא אמר לי לפתוח את תא המטען.

בסקרנות והתרגשות מילאתי אחר הוראותיו ופתאום צרחה נפלטה מפי.

"סו" האדם אשר ציפיתי לראות יותר מכל קרא לעברי והתנפל עליי בחיבוק מוחץ לאחר שצץ מתא המטען בצרחה וגרם לליבי ליפול לתחתונים, "אני התגעגעתי אליך כמו משוגע" מילמל אל תוך אוזני ואני בתגובה רק חיזקתי את אחיזתי בו בעוד ליבי הפסיק לפעום לכמה רגעים.

נשארנו ככה כמה רגעים עד שסהון צפר לנו והוציא אותנו מהבועה שנקלענו אליה, בברור מנפץ את הרגע הרומנטי והמרגש שחלקנו.

"אתם נכנסים או מה?" שאל סהון,

"כן" השבתי בחיוך ענק, אחזתי בידו של האדם אשר דיברתי עימו כל יום וגררתי אותו איתי למושב האחורי.

"איך אתה מרגיש? חשבתי שאתה חולה" שאלתי אותו,

"הייתי חולה, ולהתחבא לך ברכב החנוק הזה בכלל לא עזר אבל עכשיו, אחרי שראיתי שוב את פניך אני מרגיש בריא לחלוטין" השיב במבט כובש וגרם לי להחסיר פעימה בפעם השניה היום.

Lucky One || Kim MinseokWhere stories live. Discover now