Hiç siparişini almak için ben gitmemiştim.İlk kez gitmeye karar verdim.Belki bir şeyler söylerdi belki de ben sorardım.Masanın önüne gittim ilk kez bu kadar yakından görüyordum.İyi giyimliydi, yüzünde hiç bir iz yoktu sakal izi bile ama buna hiçbir yumuşaklık katmıyordu.Beyaz tenli ve koyu kahve saçları vardı.Farklı bir görünüşü yoktu ama kesinlikle sıradan değildi.
'Hoşgeldiniz'adam kafasını kaldırdı ve gülümsedi.'Teşekkürler.'Bende gülümsedim 'Menü ister misiniz? Yoksa tercih ettiğiniz bir şey var mı?' 'Ah aslında ben bir türk kahfesi alıcam.' 'Türk kahfesi tamamdır kahfeniz bir kaç dakika içinde gelicek.' 'Şey orta olsun.' 'Afedersiniz sormayı unuttum kusura bakmayın' 'Hiç önemli değil.'
Adamdan bir sipariş alıcam diye 3 senelik garsonluk kariyerim yerle bir olmuştu.Bir garsonun yapabileceği en kötü hatalardan birini az önce yapmıştım.Adamın kahfesini yine ben götürdüm.
'Buyrun efendim orta kahfeniz.'Adam bu sefer seli bir şekilde güldü.'Teşekkürler.' 'Afiyet olsun.'Tepsiyi aldım tam arkamı dönecekken bana tekrar seslendi.'Sorun olmazsa sizinle bir konu hakkında konuşabilir miyim?'Ne konuda konuşacağını merak etmiştim ama mesayi saatleri içinde bir müşteriyle konuşmam hoş olmazdı.Hoş olmazdı değil direkt beni atarlardı.'Kusura bakmayın ama şu an konuşmam imkansız.Mesai saatleri içinde buna izin vermezler.'Adam ofladı ve elini masanın üzerinde birleştirerek 'Bu konu hakkında muhakkak sizinle konuşmalıyım acaba bana bir randevu saati vermeniz mümkün mü?'Bu adam fazla nazikte kendimi önemli biri gibi hissettim'O zaman saat dokuz kafenin kapanış saati.Eğer sizin içinde uygunsa o saatten sonra bir yerde konuşabiliriz.'Adam verdiğim cevaba sevinmişti.Yüzünden belli oluyordu.Cebinden küçük bir kağıt çıkardı ve ona bir adres yazdı ve bana uzattı.'Dokuz buçukta sizi bu adreste bekliyor olucam.'Gülümsedim ve kağıdı aldım.'Affedersiniz adınız neydi?' 'Sina sizin ki?' Benimki de Zeynep.''O zaman dokuz buçukta görüşürüz Zeynep Hanım.'Gülümsedim ve masadan uzaklaştım.Acaba ben dokuz buçuğa kadar dayanabilecekmiydim?Haydi hayırlısı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey! Adamım
RomanceSırf daha lüks ve rahatlığın içinde yaşamak için evlenen bir kadın.Beklemediği bir şekilde kocasına aşık oluyor.Beraber mutlu olabilecekler mi? Yoksa bu evlilik sadece bir kandırmaca mı? Paranın aşk yarattığı hikaye. Kesinlikle kandırmak kandırılmak...