Bende seni seviyorum

1.8K 107 1
                                    

2 GÜN SONRA

2 Gündür aynı evde yaşamamıza rağmen hiç onu görmemiştim.Zaten tuvalet ve yemek ihtiyacım dışında da odamdan çıkmamıştım.O da hiç gelip nasıl olduğumu sormamıştı.Aramamıştı bile.Telefonumun çaldığını gördüm arayan Sinemdi.Şu an onu hiç dinlemek istemesemde bir şeyler öğrenmek için açmalıydım."Alo" "Oh! Tatlım nasılsın,seni gerçekten özledim." "Ah! Öyle mi? O zaman buraya gelmişken benide ziyaret etmeliydin."Sessizlik oldu."Sen sen neyden bahsediyorsun?" "Sen gayet iyi biliyorsun." "Zeynep ben bilmiyorum,ne demeye çalışıyorsun?"   "Demek istediğim şu ki kocamla gizlice buluşacağına benim yanıma gelseydin!" Gerçekten bu çok sert olmuştu.""Zeynep ben..." "Sen ne Sinem gözlerimle gördüm." "Bekle oraya geliyorum." Telefonu kapattı.

Konuşmanın ardından iki saat geçmişti.Tuvaletim geldi tuvalete gitmek için kapıyı açtığımda gördüğüm görüntü karşısında şok olmuştum.Sina yerde yatıyordu.Hızla yanına koştum gözleri kapalıydı ama nefes alıyordu.Uyandırmaya çalıştım ama uyanmadı.Hemen ambulansı çağırdım.Gelene kadar delirecektim bağırarak ve hıçkırarak ağlıyordum.Ambulans Sina'yı hasteneye götürdü.Yaklaşık bir saat sonra doktor benimle konuşmaya geldi.

"Şey Sina Bey'in yakınısınız değil mi?" "Eşiyim." "Öncelikle geçmiş olsun."Kafamla onayladım."Sina Bey uykusuzluk ve aşırı sitresten dolayı baygınlık geçirdi.Bu çok ağır bir şey değil ama önemli de.Tahminimize göre 30-35 saat boyunca uykusuz kalmış.Acaba evde bir sorun mu var yada işiyle ilgili bir sıkıntısı?"Duyduklarıma çok şaşırmıştım.Benim yüzümden olmuştu."Şey..onunla görüşebilir miyim?"Kafasını salladı."Evet ama hala uyuyor."

Odaya girdiğimde doktorun söylediği gibi uyuyordu uzaktan bile gözündeki siyah halkaları görebiliyordum ama bu haliyle bile sevimliydi.Yanındaki sandalyeye oturdum ve elini avucumun içine aldım.Bu garipti ilk kez onun elini tutuyordum.Bir elimlede alnındaki saçları kenara attım ve gözlerin altını yumuşakca okşadım.Onun bu siyah halkalarını ortadan kaldırmak istiyordum."Biliyor musun?İlk kez kalbim bu kadar acıyor.Kendimi çok suçlu hissediyorum.Keşke senin yerinde şimdi ben yatsaydım.Veya gerekirse ölebilirdim.Ama sen yatıyorsun.Ben tam bir aptalım seni hiç dinlemedim.Haksız olsanda veya haklı olsanda sana hiçbir şans vermedim.Üzgünüm."Eline bir öpücük kondurdum,tekrar yatağa bıraktım."Seni seviyorum."Birden elimi sıktı."Bende seni seviyorum."

Hey! AdamımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin