Her şey tıpkı senin gibi çok güzel olacak

2.6K 120 0
                                    

Pazar günü Sina'nın anne ve babasıyla tanışıcaktım.Fazla abartılı bir parti olmaması için Sina'yı arayarak küçük bir yemek düzenlemesini istedim.O da beni kırmadı.Bu gün cumartesiydi,bu yüzden öğleden önce izinliydik.Sinemle birlikte geceye uygun bir şeyler bakmaya gittik.Onun zevkine güveniyordum en azından benden daha zevkli bir insandı.Önümüze ilk çıkan mağazaya girdik.Bu mağaza yeni açılmış olmalıydı daha önceden hiç görmemiştim.Vitrininde sonbahar yapraklarının önünde pastel tonlarında giydirilmiş mankenler vardı.Hoş görünüyordu.Ben onlara bakarken Sinem aniden beni kolumdan çekti ve vitrindeki elbiseyi eliyle işaret etti."İşte bu elbiseyi almalısın."Elbise gül kurusu rengindeydi,düz kesimi vardı ve dizin biraz üstünde bitiyordu.Kolları uzun ve dardı ve beli mankenin belini sarmıştı çok hoş görünüyordu.Elbisenin yakaları ve kol manşetleri dantelliydi."Daha ilk baktığımız elbise."Beni arkamdan itti."Hadi hadi fazla konuşmada dene şu elbiseyi."Beni kabine soktu ve arkadanda elbise ve bir çift ayakkabıyla gerigeldi.Elbisede ayakkabıda tam üstüme göreydi.Ölçülerimi bilecek kadar yakınmıydım Sinem'e.Üstümü giydikten sonra dışarı çıktım.Sinem çok beğenmişti sanırım yüzünde o  abartılı hayranlık ifadesi vardı."Tatlım,sende mankende durduğundan daha iyi durdu kesinlikle."Yanındaki  çalışan kadında başını sallayarak bunu onayladı.Aynaya dönüp bir kezde ben baktım.Gerçekten hoştum,kendimi çoktan beri bu kadar güzel hissetmiyordum."Eee alıyor muyuz?"Sinem benim alışveriş yapmaktan hoşlanmadığımı biliyordu o yüzden bu erken kararıma şaşırmadı,başını salladı."Birde trençkot olmalıyız elbiseni çıkarmada gel bakalım."Topuklularla çoktan beri yürümüyordum beceriksizce trençkotların olduğu yere geldik.Birkaç trençkota baktık ardından ayakkabım gibi bordo olan birini denedim.Belimi sıkıyordu ve iri düğmelerinin üstünden bir de kemer geçiyordu.Trençkotu giydim elbise görünmüyordu ama trençkot ve ayakkabılarım çok hoştular.Bu trençkotu ve diğer ikisini alarak çıktık."Bana bak sen beni başından savmek için mi ilk girdiğimiz dükkandan her şeyi aldırdın."Omzuma bir tane geçirdi"Saçmalama çok güzel oldun...gece için saçına dalga yap."

PAZAR GECESİ

Her şey hazırdı,saçımı Sinem'in dediği gibi dalga yaptırmıştım.Saat tam sekizde Sina havalı kırmızı arabasıyla evimin önüne gelmişti.Son kez aynaya baktıktan sonra dışarı çıktım.Arabasından inmiş beni bekliyordu.Yanıma gelerek sağ yanağıma küçük bir öpücük kondurdu."Çok güzel görünüyosun."Gülümsedim,ardından kapıyı açtı ve ön koltuğa oturdum."Çok heyecanlıyım."Dudağının kenarıyla hoş bir gülümseme yaptı.Böyle yapınca çok havalı olmuştu."Sakin ol,her şey  tıpkı senin gibi çok güzel olacak."Böyle iltifatlara alışık değildim ama bu hoşuma gitmişti."Umarım dedim ve camdan dışarı bakmaya başladım.Yaklaşık 15 dakika sonra daha önce hiç görmediğim bir resturanta geldik,muhtemelen şehrin diğer kısmındaydı çünkü yaşadığım çevreyi çok iyi biliyorum.Burası devasa bir yerdi ve olduça ışıklıydı,Kaç katlı olduğunu bilmiyorum amabaya yüksek olduğu belliydi.Geniş balkonlarıda vardı ama sonbaharda olduğumuz için masalardan başka bir şey yoktu.Sina'nın koluna girerek içeri girdik.Derin bir nefes aldım.Ardından Sina'nın beni götürdüğü masya doğru gitti.Sina çok mutlu görünüyordu onu ögörünce bende biraz rahatlamıştım.

Sina eliyle 60'lı yaşlarında bir adamı göstererek"Zeynepcim bu babam İsmail."Yarı kel ve göbekli bir adamdı.Elini sıktım.Ardından esmer ensesinde saçı olan 50'lili yaşlarda olan kadını  gösterek"Bu güzel bayanda annem "dedi.Kadın Sinanın bu lafından çok mutlu olmuşa benziyordu büyük bir coşkuyla elimi sıktı.Ardından kızıl uzun düz saçlı kadını ve zayıf uzun esmer adamı görterdi ikiside orta yaşlardaydılar."Bu ablam Sena ve buda eniştem Yusuf."Onlarlada el sıkıştım ve ardından masadaki beş veya altı yaşında olan siyah saçlı iri gözlü erkek çocuğa yöneldim.Çocuk benden hılı davranmış ve yanağımı öpmüştü bende güldüm."Bu da Metehan ablamın oğlu biricik yiğenim."Fazlasıyla gülerek "Memnun oldum" dedim.Ardından Sena ve Yusuf'un karşısına oturduk.

Gece beklediğimden daha eğlenceli geçmiti.Sanırım yeni ailemle çok iyi anlaşıcaktım.Sina'nın babasıda hiç hasta görünmüyordu gayet muluydu.Gecenin  sonunda evleneceğimiz tarihe bile karar verdik.Sina her şeyin çok hızlı olmasını istediğini söyledi ve ilkbaharın başında nişanı sonunda da nikahı yapmaya karar verdik.İçimden bir ses çok mutlu olacağımı söylüyordu.

Hey! AdamımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin