Sabah dün akşamki salaklığımı affettirmek için erken kalkıp kahvaltı hazırladım.Tabi evde bir şey olmadığı için marketede gitmek zorunda kaldım ama deydi.Sanırım Sina'ya hazırladığım kahvaltı hayatımda hazırladığım en güzel kahvaltıydı.Bu mutfakta kahvaltı hazırlamakta çok zevkliydi.Küçük ve kullanışlı bir mutfaktı.Yaklaşık 10-15 dakika sonra Sina uyandı.İlk odadan çıktığında beni görmemiş olacaktı ki banyoya girdi.Banyodan çıktıktan sonra tam karşıda olan mutfağı ister istemez gördü."Günaydın."Gözlerini kaşıdı."Günaydın."Mutfağa geldi ve masadaki salatalıklardan bir kaç tane ağzına attı."Sen kaçta kalktın?"Kafamı kaşıdım"Bilmem sanırım yediydi."Düğündede taktığı kol saatine baktı.(Gerçekten bu saati seviyor olmalı öncedende bu saat kolundayken görmüştüm.)"Yaklaşık dört saattir sen bunlarlamı uğraşıyorsun?"Gülümsedim çünkü o da gülümsüyordu."Hepsi senin için."Yanıma geldi ve yanağımı öptü yanağımın kızardığını farkettim,hemen arkama döndüm."Şey..e ben çayları koyıyım."
Sina düğün nedeniyle izin alabilmişti ve bu sayede bu günü beraber geçirebilecektik.Ama buna sevinmelimiyim yoksa üzülmelimiyim bilmiyorum.Sina bana dışarlarda bir yerlere gitmeyi teklif etti ama ben kabul etmedim.Hayatım boyunca üşengeçtim.Evde kalıp film izlemede karar kıldık.
"Eee ne izliyoruz?"internetten izleyecektik, filmlere teker teker bakıyordum."Korkuya ne dersin?"Çenesini sıvazladı."Korku mu?"Başımı salladım."Yolsa sen korku filmi izlemekten mi korkuyorsun?"Kafasını salladı birazda morarmıştı."Ha hayır neden korkayım ki sonuçta film."Bir kahkaha attım baya yüksek volumlüydü."Tamam o zaman sen seç ne izliyoruz."Bir kaçtana filmin konusuna baktı."Ah işte bu! Korku seyansı.Ne dersin?"Kafamı salladım.Filmi izlemeye başladık yanyana oturuyorduk."Hala korkulacak bir yeri olmadı."Bunları söylerken bir yandanda kolumu sıkıyordu."Sina istersen izlemeyelim gece yanıma korkuyorum diye gelirsen seni odama felan almam."Alaycı bir tavırla güldü."Kim sen asıl gece tuvalete gitmeye korkup altını ıslatırsan hiç yardım bekleme."Güldüm ve filmi izlemeye devam ettik hale bak iki liseli sevgili gibiydik yada arkadaş evet evet iki liseli yakın arkadaş.Film bittiğinde kolum ve Sina'nın suratı mosmordu.Akşama kadar onunla dalga geçtim.Sanırım hep film izlesek evliliğimiz iyi ilerleyecekti.Acaba ne zamana kadar sürecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey! Adamım
RomanceSırf daha lüks ve rahatlığın içinde yaşamak için evlenen bir kadın.Beklemediği bir şekilde kocasına aşık oluyor.Beraber mutlu olabilecekler mi? Yoksa bu evlilik sadece bir kandırmaca mı? Paranın aşk yarattığı hikaye. Kesinlikle kandırmak kandırılmak...