Uyumalıyız

2.1K 100 0
                                    

Uzun bir süre üzerimdeki gelinlikten ve makyajdan kurtulmaya çalıştım.Güzel bir duş alıp saçlarımı kuruttum.Sina'nın işi benden daha çabuk bitmiş olacaktı ki mutfakta bir şeyler hazırlıyordu.Mutfağa ona bakmaya gittim beni fark etmişti."Biraz karnım acıktıda makarna hazırlıyordum.Yersin di mi?Daha güzel bir şeyler hazırlamak isterdim ama ancak bunu biliyorum."Bir yandan benimle konuşuyor diğer yandan da tabakları masaya koyuyordu."Ben onuda bildiğimden şüpheliyim.Bir an durup yüzüme baktı."Kafede çalıştığını zannediyordum."Birden ciddileşmiştik."Kafede garson olarak çalışıyordum aşçı olarak değil."Tekrar gülümsedi.Bu seferde tabaklara makarnaları koyuyordu.Fazla sohbet etmeden makarnaları bitirdik."bulaşıkları ben hallederim.Sen istersen otur."Yemeklerle ve bulaşıklarla ilgilenen bir kocam var sanırım seninle evlenmekle iyi yaptım."Güldü bende güldüm.Ardından o ortamdan kaçmak için içeri oturup televizyonu açtım ama doğru düzgün hiç bir şey yoktu.Bulaşıkları çabuk yıkamıştı yanıma oturdu."Daha ne kadar oturmayı düşünüyorsun artık uyumamız gerekmez mi?"Bu doğruydu kafam daha fazla götürmüyordu.Sarhoş gibiydim.Cevap vermeden kalkıp odaya gittim.O da peşimden geliyordu.

 Onunla aynı odada uyuyamazdım.Tamam teknik olarak o benim kocamdı.Ama bu onunla yatmam gerektiği anlamına mı gelirdi?Birden arkama döndüm ve sağ elimle onun göğsüne bastırarak durdurdum."Sen nereye geliyorsun?"Birden afalladı.Tek kaşını kaldırdı."Dedim ya uyumalıyız diye.Sol elimle kafamı kaşıdım sağ elim hala omuzundaydı."Şey...Evet ama aynı odada yatıcamızı söylemedin."Sessiz bir şekilde güldü."Zeynep biz yaklaşık 6 saat önce evlendik.Yani bunun bir sakıncasının olacağını zannetmiyorum."Bir bahane yada çözüm bulmalıydım."Diğer odada da bir yatak var dimi yani orda yatabilirsin yada ben yatarım."Ofladı ve saçını kaşıdı."Sina lütfen en azından bir süreliğine böyle olsun alışana kadar."Bir şey söylemeden arkasını döndü ve karşı odaya yöneldi sanırım onu biraz kırmıştım."Teşekkür ederim..."Kafasını salladı ve odaya girdi.Umarım benden nefret etmiyordur. 

Hey! AdamımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin