Bu adam iki haftadır beni mi kesiyormuş?

3.9K 180 1
                                    

Sağsalim saat dokuza ulaştıktan sonra  hızla adrese gittim.Bu yere daha önceden gelmiştim.Benim çalışığım kafe düzeyinde bir yerdi.Saate baktığımda dokuz buçuğu geçmişti.Kafeden içeri girdim ve etrafa bakındım.Sina'da beni görmüştü elini havaya kaldırarak oturduğu yeri işaret etti.Onun olduğu masaya gittim.Ben gelice ayağa kalkmıştı.Elimi sıktı ve oturduk.

'Burayı bulman zor oldumu?' 'Yo hayır daha önce bir iş için gelmitim.' Ne içersin?' 'Bir çay alırım.'Birden müşteri konumunda olmayı garipsemiştim ama kesinlikle müşteri olmak daha iyiydi.Çaylarımız gelene kadar havadan sudan konuştuk.Çay geldikten sonra Sina çayından bir yudum aldı.'Çaylarda geldiğine göre artık anlatmaya başlayabilirim.'Başlaması için kafamı salladım.'uzun zamandır seni gözlemliyorum.Biliyorum bu pek te hoş değil ama sırf seni görebilmek için hergün çalıştığın kafeye uğruyorum.'Bunu bende farketmiştim zaten mühim olan beni izlemesinin nedeniydi.'Peki beni gözetlemenizin nedeni nedir?' 'Gerçekten nasıl diyeceğimi bilmiyorum.Nerden başlamam gerekir onuda bilmiyorum.Eğer yanlış bir şey söylersem affedin lütfen.' 'Mühim değil anlatın lütfen.'Adam kafasını kaşıdı.'Yaklaşık bir aydır kendime göre bir eş arıyorum.Ne kadar insan görsemde sizin gibi kimseyi bulamadım.Hareketlerinizi ve insanlara karşı sıcaklığınızı hissedebildim.'Şaşırmıştım ne yani bu adam iki haftadır beni mi kesiyormuş? 'Kısacası sizinle evlenmek istiyorum.' 'Ne diyeceğimi bilmiyorum daha önce hiç konuşmadık bile.ayrıca evlanmak için genç olduğumu düşünüyorum ve sizde öyle görünüyorsunuz.' 'Evet haklısınız ama babamın pek fazla ömrü kalmadı ve benim evlenmemi görmek son isteği.Sadece onu mutlu etmek istiyorum.' 'Yani çakma evlilik mi yapıcaz?' 'Aslında öyle demek istemedim kendimi ve sizide mutlu etmek istiyorum.'Şu an size cevap veremem düşünmeliyim.'Ceketimi ve çantamı alıp ayağa kalktım.'Zeynep Hanım babam bana 40 yılını verdiği şirketi emanet etti.Babam bana bu kadar güvenmez aslında gelini şirketi yönetecek.Arkamda güçlü bir kadının olduğunu görmek istiyor.Ve o güçlü kadın sizsiniz.Ve birde ben sizi gerçekten seviyorum hiç kimseye karşı hissetmediğim duyguları size karşı hissediyorum.Lütfen sevgimi karşılıksız bırakmayın' Gerçekten bu cümleler işimi zorlaştırmıştı.'Üzgünüm ama düşünmeden asla size cevap veremem.'

Hey! AdamımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin