Senin için nefes alan Mert

2K 92 0
                                    

Olanlardan dolayı şaşkındık.Sina'da en az benim kadar şaşkındı."Sinem en başından anlat bir şey anlamıyoruz."dedi Sina."Bir dakika sen Sina'ya ev ve parayı nasıl verdin?Aynı yerde çalışıyorduk."Sinem'in ağlaması geçmişti ama hala iç çekiyordu."Ben sadece seni tanımak için o işe girdim.Aslında babam bir kıyafet mağazasının ortağı ve bende onun yanında çalışıyordum."Şimdi Sinem'in suratına bir yumruk geçirmek istiyordum.Sina bunu anlamış gibi elimi tuttu ama elimi çektim ona sert bir bakış attım.Bunda onunda suçu vardı.

"Peki Sinem artık neden benden kurtulmak istediğini anlatır mısın?"Bu arada kahveler gelmişti.(Buranın servisi de yavaşmış.)"Tamam.Mert'i hatırlıyorsun değil mi?"Kafamı kaşıdım kim olduğunu hatırlayamıyordum.Kafamı salladım."Ah! Gerçekten sinir bozucusun.Biri senin için tüm hayatını feda ediyor ama sen onun kim olduğunu dahi bilmiyosun."Kafam karışmıştı.Sina'da bizi sessizce dinliyordu.Az önce elimi tutan eliyle kendi elini tutuyordu."Ben üzgünüm ama hatırlayamadım."Siniri bozulmuştu gerçekten bena kin beslediğini görebiliyordum."Hani lisede her gün senin etrafında dolaşan Mert varya ondan bahsediyorum.Senin için okul değiştiren ,senin için hediyler hazırlayan, senin için şarkılar yazan, senin için nefes alan Mert.Ama onun için ölümü gözealabileceğim halde adını bile hatırlamayan bir kızı seçen Mert."Gerçekten şimdi hatırlamıştım lisenin sonuncu sınıfında okulumuza gelmişti ve sürekli benim bulunduğum ortamlarda bulunuyordu."Ben ben bilmiyordum." "Bilsen ne olacaktı kalpsizin tekisin onun sana yaptıklarını bana yapsa şimdi evli ve mutluyduk ama sayende şimdi o  bir hastahanesinde tedavi görüyor neden onun kim olduğunu bile bilmeyen bir kız için." "Artık beni suçlamayı keser misin?Bana baştan söyleseydi şu an bunlar olmazdı."  "Şimdi de Mert'ti mi suçlayacaksın?" Sina birden lafa karıştı."Herneyse olan olmuş lütfen bu konuyu kapatalım."Ayağa kalktım"Hayır kapanmayacak Sina helede seninle sonra görüşücez ve Sinem hala neden beni evlendirmek istemeni anlamasamda başardın gerçekten şu an kalbim acıyor.Arkamı döndüm ve gözümden bir damla yaş aktı.Hızlı adımlarla cafeden çıktım.Arkadan Sina'nın bana seslenişini duydum ama beklemedim.Önüme ilk gelen taksiye bindim ve eve gittim.Duş alıp düşünmeliydim.

Hey! AdamımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin