Seni seviyorum...

3.1K 90 7
                                    

Odaya girdiğimde ağlamaya başladım.Hiç bu kadar çaresiz olmamıştım.Ne kadar Sina'ya sinirlensemde onunla yaşamak istiyordum.Hayatım boyunca sadece o bana değerli olduğumu hissettirdi ve bunun dışında beni seviyordu,yakışıklıydıda tabi.Karar veremeyecek kadar yorgundum ve yattım.Telefon çaldı ,arayan Sinem'di.Açmadım, ardından bana masaj yolladı."Benimle konuşmak istemediğini biliyorum bu yüzden sana mesaj atıyorum.Lütfen evliliğinize son verme Sina seni çok seviyor ve her şeyi anlattığımda çılgına döndü.Zeynep ben sevdiğinden ayrılmanın ne olduğunu çok iyi bilirim.Her şey benim hatam aşk gözümü kör etti sen haklıydın.Umarım pişman olacağın kararlar vermezsin çünkü ben şu an çok pişmanım."Kendimi yatağa attım yaklaşık 1-2 saat kıpırdamadan düşündüm ve karar verdim."

Odadan çıktığımda Sina'nın ayakta dolaştığını gördüm.Sesi duyunca bana döndü."Tamam kararımı  verdim."Bana yaklaştı."Sana bir şans vericem.Ama şartlarım var tabi."Kafasını hızlıca salladı."Ne istersen yaparım." "Bana attığın adımdan bile haber vereceksin."Ellerimi tuttu."Sana aldığım her nefeste haber vericem."Ardından sarıldık ve beklemediğim anda beni öptü.Ardından koltuğa oturduk.

"Sina biliyor musun merak ediyorum."Kafama bir öpücük kondurdu."Neyi biliyor muyum?"Güldüm."Senden 3 yaş büyük olduğumu." "Ne sen 25 yaşında mısın?" Kafamı salladım."Şimdi sana abla mı diyeceğim."Güldüm."Ne istersen onu de."Bana sıkıca sarıldı."Seni seviyorum."Bende ona sıkıca sarıldım."Bende."

SON

Hey! AdamımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin