Nešto o nama

844 50 28
                                    

"Pričaj mi još o njemu!"
Rekla je veselo.Uživala je u mojim pričama,ai bila je jedina osoba spremna slušati ih.
"Rado,ali uskoro moraš ići."
Rekla sam svatajući da se uskoro mora vratiti u dom.

"Željela bi da mi ti budeš mama,a on tata."
Nasmijala sam se dok sam zamišljala njega u ulozi oca.Bilo bi simpatično zasigurno,jer ipak ne bih mogao ostati hladan prema ovim okicama.Poljubila sam ju u čelo,a ona me je čvrsto zagrlila.Često sam dolazila ovdje kako bi joj pravila društvo,jer joj je u domu izuzetno dosadno.
"Anjaa!"
Čuo se iritatan glas vaspitačice koja je zvala maleno bakreno blago da se vrati.
"Moram ići,vidimo se sutra."
Rekla je mašući mi.

Navikla je da dolazim svaki da u isto vrijeme i pričam joj o njemu.Neko me odraslom bi sve te priče izgledale glupo,kao i sva ta maštanja da sam sa njim,pogotovo jer ima djevojku već duže vrijeme,a mene ignoriše.Ne marim za to,jer ga volim.Gledala sam njenu bakrenu kosicu kako leprša okolo dok ona trči ka vaspitačici.Ubrzo mi je izmakla iz vida,a ja sam morala krenuti.Jedva sam ustala sa tvrde klupe.

Sva sam se ukočila.Telefon mi je pisnuo.Nekako sam ga izvadila iz džepa.Obavjest od instagrama.Ušla sam unutra,a njihova slika me je rastužila.Ponovno su se ljubili dokazujući cjelom svjetu kako se vole.Šta bih sve dala da sam na sekundu na njenom mjestu,da imam te usnice.

Do vraga,ona ima sve što ja želim!Ja te roskaste usnice nikada nisam ni okrznula,nikada nisam mogla ni osjetiti njegov dodir,ali kunem se volim ga više od nje.Ona nikada nije bila budna do tri u jutro zamišljajući romantične trenutke sa njim,niti se ikada toliko zadubila u to razmišljanje da je osjetila njegov topao dodir.Ja,jesam.Dirnuo me nikada nije,a osjetila sam njegov topao dodir u svojim maštanjima,čak sam osjetila i te usne u njima.Ne,nisam luda samo ga prokleto volim.

Vrele suze su se skotrljale niz moje lice.Njega ne bi bilo briga ni da ponovno vidi ove suze,samo bi se šmekerski nasmijao,jer je još jedna pala na njegov šarm.Ona ,ona ga ne zaslužuje.Ona je glupa kurva,koja je spavala sa pola grada,ali opet ona ima njega.Bila sam ja sa njim,čitav mjesec,ali sam bila druga.Govorili su da sam glupa,da je idalje sa njom,ali nisam vjerovala.Jednostavno nisam željela da vjerujem,čak iako mi je na poruke odgovarao svakih pet dana i smatrao me dosadnom.Bio je prvi koga nisam varala i koga sam čekala,ali bila sam samo druga.

Ona mi se javila psovala sve,ali ni tada nisam vjerovala da je još uvjek sa njom,sve dok ih nisam vidjela kako se ljube.Boljelo je kao sam vrag,ali nisam htila praviti scene,samo sam izašla.On je idalje sa njom,a ja eto tražim utjehu u drugima dok noću zaspim sa njegovim imenom na usnama.

Ušla sam u stan gdje me je dočeka dečko veselih očiju.Grlio me je čvrsto kao da me nije vidjeo godinama.
"Polako,utušit ćeš me."
Rekla sam dok sam hvatala vazduh.
"Falila si mi,Anastazija."
Rekao je brzo te me je poljubio.Nevoljkom sam prihvatila taj poljubac.

Mario me je konačno pustio na miru i otišao je.Mrzim ga,već mi je pomalo i dosadio,ali ga ne želim rasplakati.

Telefon mi je zazvonio.
"Hej,srce."
Javila sam se znajući tko zove.
"Jesi za kafu?"
Upitao je.
"Da,Luka naravno."
Upoznajte kretena broj dva.
"Vidimo se na našem mjestu."
Zakolutala sam očima i prekinula sam.

Možete imati više dečkiju,ali morate biti sigurni da se ne poznaju.Čak ni njih trojica ne mogu zamjenuti jednoga njega.Slobodno recite da sam kurva,jer ih imam više,ali samo pokušavam zaboraviti njega.

Obukla sam bjele starke,te sam krenula.Život je još jednom morao pokazati koliko je okrutan,pa sam morala vidjeti njega.

Gledala sam ih pažljivo kako se maze,kako njene šugave ruke prolaze kroz njegovu mekanu kosu.Iako nisam sigurna da li je mekana,nisam je nikad dirnula,ali su mi rekli da ima mekanu kosu.Kurva me je primjetila i u inat meni poljubila ga je.Srce mi se steglo i željela sam zaplakati,ali sam ipak nastavila dalje.

Luka me je već čekao na tarasi kafića.Nabacila sam lažni osmjeh te sam ušla.
"Zdravo,bebice."
Zagrlio me je toliko čvrsto da mi je mogao sva rebra polomiti.Nasmijala sam se te sam sjela.

Nakon bezazlene priče i ruža,vratila sam se u stan.Tada mi stiže poruka ili ti ga pjesma u kojoj sigurno ima tri kilometra od Davida.

"Sad ja pišem za tebe ove riječi
kako bih ti mogao neke stvari reći
Ja želim ljubav tvoju sad steći
jer tvoja ljepota sve moje rane lječi

u mojoj sreći nedostaješ još samo ti
jer anđeo ko ti mora voljeti
sunce je nula za tvoju ljepotu
jer tako sjajnu ljepotu nisam vidio u životu

ovu notu sad puštam samo za tebe
jer tebe ja volim više nego sebe
moje srce ne vidi druge trebe
jer kad tebe nema srce me zebe

moj je cilj u ovom trenutku jako jasan
da budemo zajedno život bi nam bio krasan
s tobom želim provesti svaki dan
jer ti si moj životni san

Zašto živim meni je sad jasno
Da smo zajedno platio bi masno
I svojim životom ako treba
Samo da te mogu zvat moja beba

zato sad ja repam na majku
i repam tebi ja ovu prekrasnu bajku
ove rime sada dolaze iz velikog grada
kojim jedna preljepa princeza vlada

taj se grad nalazi u srcu mom
ja sam glavni vitez za okruglim stolom
u moj si život kao cunami uletjela
i druge trebe ljepotom svojom si pomela

ti postala si skroz dio života moga
ovisnost si u meni stvorila goru nego droga
ja volim tebe više od bilo koga
ma volim te više i od samog Boga

jedva čekam kad će taj trenutak doći
da vidim te tvoje snene oči
koje sanjam svake noći
kada idem spavat poslje ponoći

Zašto živim meni je sad jasno
Da smo zajedno platio bi masno
I svojim životom ako treba
Samo da ti mogu reć volim te beba

svako jutro kada se probudim
mislim na tebe jer za tobom ja žudim
svaku sekundu za tobom ja ludim
valjda se sad dovoljno trudim

nadam se da ti je stalo do mene
ako nije moje srce će da uvene
u moj si život ušla kao dar od boga
ja želim postat dio života tvoga

ti odluči sada odluka je tvoja
samo bih želio da budeš mala moja
ovo ti pišem iskreno i od srca
I znaj da moje srce samo za tebe kuca

Ti si za mene i mnogo više
Nego sto moze da se napiše
I tako prolazi ovaj dan
A ja lagano tonem u san."

Konačno sam završila sa čitanjem.Tone u san,a nema ni pet sati?Nigdje zareza,tačke pa...Jel on nepismen il šta?

"Aajii kako slatko ljubavi!❤❤❤"
Natipkam te ostavim telefon po strani.Ne mogu više da čitam ta romantična sranja.

Ona je krava za sve vas sada,definitivno.Barem je jedan put žensko opisano kao loše.Nadam se da vam se sviđa.Što mislite?😘😘😘

On i ona(Završena)Where stories live. Discover now