Ja sam nešto posebno,nesvatljivo,nesavladivo,neopisivo.
Svojim tjelom ću štiti tebe ako treba,nanesi mi i najmanju ranu,najmanji trag boli i uništit ću te.Ljubav prolazi,baš kao dani,baš kao oluja.
Sve je prolazno,ali se ipak ponekad vrijedi boriti za nešto,čak iako će jednom proći ostat će uspomene,one ostaju vječno.Jedina stvar koja prkosi barem našoj vječnosti su uspomene,koliki je naš vijek toliko će trajati i te uspomene.
Gubila bih se u njegovim očima vječno,topila bih se od tog osmjeha,ali sam u stanju i....Ne,nisam barem ne još.
Još uvjek ne mogu nauditi njemu,još uvjek njemu ne bih mogla nanjeti bol.
Zaslužio je da pati,ali jednostavno ne mogu.
Volim ga previše,a ni sama ne znam razlog te ljubavi.Nije zaslužio moju ljubav,ali ju je ipak dobio.Sigurna sam da me je privukao taj izazov da ga dobijem,ali ipak imala sam ga.
Nekada sam ja bila ta "mala",ali to je bilo nekada prije nego se pojavila ona,zavtjela je tom šiljastom guzicom ravno ispred njegovog nosa.
Trebala bih ga prepustiti njoj,ne zato što je bolja već uz kretena ide drolja.
Antonio me je nazvao,a ja sam se blago rečeno začudila.Šta ako se kučka probudila i rekla tko ju je napao?
"Reci."
Rekla sam zabrinuto,dok sam strepila.
"Tko si ti?"
Sa druge strane sam čula blag muški glas.
"Tko si ti?"
Uzvratila sam.
"Zašto si mome tati upisana pod "sunce moje"?"
Nasmijala sam se.Čula sam ženski jecaj.Zasigurno je njegova žena njuškala po njegovim stvarima,iako joj je rečeno više puta da to ne radi.Ne,jer ju je Antonio varao već nije željeo da se bilo kako upetlja u njegov posao.
"Reci majci da nisam ljubavnica tvoga oca,pitaj Edwarda tko sam."
Rekla sam,te sam prekinula.Žene su usitinu njuškala,ali takve su jer vole kretene ili su ih voljele,pa imaju strah da će opet biti povrijeđene.
Antoniova porodica ne zna šta on radi,on se trudi da ne saznaju.Sinu neće nikada reći,jer će prije svoje mirovine ostaviti posao Edwardu.
Ja sam ih upoznala na skoro sasvim običan način.Muvala sam Jacka i rekao mi je da sam slaba.Pukla sam kao kokica u tom trenutku.Zahtjevala sam da se nađemo što prije,da zove još bagre,jer želim da što više ljudi gleda kako on gubi od cure.
Našli smo se kroz sat vremena.Tu je bila njihova ekipa.
-Flack back
"Bit ću blag prema tebi."
Rekao je dok je osmjeh krasio njegovo lice.Sve me je više nerviralo njegovo samopouzdanje,koja je blago rečeno pretjerano.Njegove plave oči su sijale naprosto.Osobe koje su došle sa njim gledale su ovo kroz smjeh,sem jednog starijeg gospodina.Vjerovatno misle kako sam samo umišljena curica.
"Hoćemo li početi?"
Upitala sam iznervirano.Mogla sam osjetiti kako mi vene po vratu "iskaču."Posegnuo je ruku na mene,onako "jeftino" kao iz zezancije.Savila sam njegovu ruku,te sam ga odgurnula od sebe.
Uhvatio se za rame i malo je razgibao tu ruku.
"Nisi toliko loša."
Ponovno je nasrnuo na mene,ali ovaj put s malo vise entuzijazma.Odgurnula sam ga kao i prvi put.Pobjesnio je,jer su njegovi drugari počeli dobacivati kako je "pipp."Nasmijala sam se tome.
Krenuo je udariti u moju čeljust,ali moje koljeno je udarilo u njegovu osjetljivu "stvarčicu." Jauknuo je,a suze su se mogle vidjeti u njegovim očima koje su sada izgledale kao nemirno more u kom tonu lađe.
Počeo je uderati velikom brzinom,a ja sam se samo izmicala.Sam sebe je izmorio,tako da ga je jedan udarac u grudni koš oborio u potpunosti na pod.
YOU ARE READING
On i ona(Završena)
Romance"Ali još se pitam da li je u mraku ili je mrak u njemu?" Nisam ni ja svetica niti savršenstvo od djevojke,ali sam se trudila biti savršena za tebe. Poštovala sam te prvo kao osobu koja zavrijeđuje moju pažnju,a zatim sam se davala još više tebi kao...