Jebi se,seronjo

225 30 7
                                    

Naš razgovor je završio i ponovno je počelo mučenje zvano "Aleksandar."

Imam osjećaj kao da sam opsjednuta njime,kao da su neke čini bačene na mene.On je uistinu nevolja,nevolja koju želim.

Želim te nestvarne oči,tu nježnu kosu,te roze usne,ali nemam ih.Zašto ih nemam?

Nemam ih jer ih pokušavam dobiti na pogrešan način ,jer ti se nijedan neće dati ako vidi da ga želiš.Svi oni žele neku tešku misiju.

Ne mogu ignorisati njega,bilo bi još gore,jer ima tu krmaču kraj sebe.Nisam je uvrijedila s tim"krmača" ja njoj tako tepam.

Uistinu čudna djevojka,sa neobičnim životom.Sama sam stvorila taj neobični život,tu špansku sapunicu.

Padam na mekani krevet,nisam umorna,imam snage pokoriti cjeli svjet,ali nemam snage pokoriti ovu ljubav prema njemu.Ona raste iz dana u dan,razara me.

Jedina stvar na koju sam slaba,jedina stvar koje se bojim nosi njegovo ime,Aleksandar.

Čudno je kako nekoga možemo voljeti,a ne dirnuti ga.Čeznuti za njim,a nema ti ga.

Obrisala sam kapljice koje su počele kliziti niz moj obraz,one žele lavinu emocija u meni probuditi,ne mogu im to dopustiti.

Moj prioritet u ovom trenutku treba biti Anja,moram ju izbaviti.Ona je jako tvrdoglavo djete,teško se sa bilo kim složi.Dati je nekome tko je ne poznaje bilo bi loše.

Moje misli bile su zaokupljenje Anjom,sve dok se moj telefon nije oglasio.

Nakon sto se na ekranu ispisalo njegovo ime srce mi je zadrhtalo,kao maleni cvjet na vjetru.

Ti si ono učinila Viktoriji,zar ne?
Željeo je moje priznanje ili pronaći osobu koja je naštetila njegov djevojci?

Zar je toliko voli?Što vidi u njoj?Oboje su propalice,možda se zato vole i ljubav im ide savršeno.

Za pravu ljubav nam treba netko sličan nama,ali ja smatram da smo ja i on slični.Ista je želja za moći,isti je životinjski instinkt.

"Briga me za nju!"
Odgovorila sam nakon dvije minute.
"Priznaj,ti si to uradila!Kako možeš biti takva?"
"Jebi se,seronjo!"
U naletu bjesa blokirala sam ga.

Ne vjerujem što sam upravo učinila.Da li je to snaga?Uspjela sam ga izbaciti iz života?Oh Anastazija ne zavaravaj se,u venama ti je.

Osmjeh sa lica je nestao.Osjetila sam gorak ukus u ustima,kao da osjećam poraz.

Nisam izgubila,ne mogu izgubiti od nje.Ona je obična kurva,koja će uskoro nestati.

Sve za njega,njega ni zašto!

Da li je netko uspjeo svatiti njega?Oh,da ja sam ga svatila.Svatila sam tu njegovu drskost,dominatnost,šarm.

Jedan od kraćih.Zbilja mi je žao,odužit ću se kao i uvjek.Da li je Anastazija završila s Aleksandrom?Postaje li vama išta jasno?

On i ona(Završena)Where stories live. Discover now