Skoro pa sam i zaboravila na njega,ali ipak posjetnik na datumu je stojao čak i nakon pet godina.Pet je ujutro,ne mogu više zaspati,razmišljam samo o tome da će on danas izaći.Hoće li ga itko čekati?Sjeća li ga se više itko sem mene?Srednju sam odavno završila,započela sam novi život,Anja je narasla dosta.
On tek sada izlazi.Hoće li me prepoznati?Da li se promjenio?Trudila sam se u glavi stvoriti njegovu sliku,ali kao da je izblijedila,mogla sam jasno zamisliti samo te smaragde oči koje su mi oduzele svaki komad duše.
Glasan uzdah je napustio moje usne.Ne znam ni da li je ispravno ići k čovjeku koji me uništio,mogao bi to ponovno uraditi vrlo lako.
...
Anja je u školi,a ja se spremam.Oblačim se lagano,dok mi tjelo drhti i od same pomisli da ću ga uskoro vidjeti.Da otiću gledati kako izlazi,možda me prepozna.
Prošlo je pet dugih,sivih godina od kako sam vidjela njega.Vidjet ću ga i danas bar na tren,možda onda konačno skupim snagu da ga zaboravim.
Izlazim iz stana,zaključavam ga i silazim niz stepenice.Dan je sunčan,predivan,kao da se i samo nebo veseli njegovome liku.
Vozila sam lagano,sjećajući se svega.Parkirala sam i izašla.Nije bilo nijedne njegove djevojke,nikoga.
Nitko ga se nije sjetio sem mene.Na kraju ga se sjetila samo ta djevojčica na koju je najmanje obraćao pažnju,a sve ostale su udate,otišle nema ih.
Začula sam škripu vrata.Ubrzo se pojavila njegova silueta,njegove plave kose nije bilo.Sada je to njegova prirodna boja meda,kratko osišana,a oci kao da su potonule.
Stajao je tako na kapiji,ne znajući kuda da krene.Ugledao je mene,kao da me nije mogao prepoznati,ali ubrzo sam vidjela na njegovim usnama da je tiho izgovorio moje ime.
Suze samo kao da su potekle niz moje lice i jurnula sam ka njemu.Uzeo me je u svoje naručje,grlio me čvrsto kao što nikada nije.
"Sjetila si me se?"
Rekao je sa suzama u očima.
"Nikada te ne bih mogla zaboraviti."
Uzvratila sam,te sam prislonula usne na njegove....
Bio je kraj mene,kao novi čovjek.Bio je,bit će i ostat će.
Odlučila sam ipak svemu ovome,dati sretan kraj🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On i ona(Završena)
Romantizm"Ali još se pitam da li je u mraku ili je mrak u njemu?" Nisam ni ja svetica niti savršenstvo od djevojke,ali sam se trudila biti savršena za tebe. Poštovala sam te prvo kao osobu koja zavrijeđuje moju pažnju,a zatim sam se davala još više tebi kao...