Iesim din campus. Los Angeles-ul seara este extrem de frumos. Palmierii se inalta printre cladirile inalte. Soarele apune incet si transforma cerul intr-un spectacol de culori.
-Mergem la cel mai apropiat restaurant de campus. Aici vin majoritatea oamenilor de la scoala sa ia cina, spune Christa. Mancarea e buna si ieftina. Ce altceva iti mai trebuie?
Intram in restaurant. De fapt, e mai mult o carciuma. Mesele de lemn sunt rotunde. Sunt cam 6-7 scaune la fiecare masa. Restaurantul e aproape plin. Jess si Christa se indreapta spre o masa aproape plina. De fapt, doar 3 scaune nu sunt ocupate. Fetele se saluta cu cei 3 baieti si o fata. Ma prezinta prietenilor lor.
-Ea e Anna. Fata noua.
Zambesc in timp ce analizez fata. Are parul blond, pana la umeri. Ochii sunt mari si albastri. Este foarte frumoasa. Din cate am inteles, o cheama Tessa. Acum baietii. Jake, brunet, bine facut. Chase, brunet, slabut, in forma, inalt. Max, blond, frumusel, are muschi. Ce e cu astia? Toti arata de parca ar fi modele. La fosta mea scoala, baietii se clasificau in doua categorii.
1. Urat
2. Si mai urat
-Incantata, spun eu vesela. Toti imi zambeau.
-Nu e din State? De unde vine?Intreaba Jake.
-Suedia, spune Jess.
-Herzlich Willkommen, Anna! Spune Chase.
Si am ajuns din nou aici. Aia e germana, idiotule!
-Vorbesc engleza, sa stii.
Ceilalti izbucnesc in ras. Nu dureaza mult veselia asta. In restaurant intra un grup de baieti, fiecare cu cate o fata. Zici ca suntem in 1900 si alea sunt insotitoarele lor. Ma bufneste rasul la gandul asta. Ideea e alta. Era liniste pana sa incep eu sa rad. Acum toata lumea se holbeaza la "fata noua". Nu e asa ca am inceput bine?
-Anna, spune Christa amuzata. Stai jos.
Da, mai eram si in picioare.
Ma asez rusinata si toti cei de la masa mea rad usor.
-Ea e Alissa, spune Jess si arata spre o fata blonda.
Ma asez pe jumatatea dreapta a scaunului ca sa o vad mai bine. Are ochii caprui. E frumoasa la fata. Ma asez pe marginea dreapta a scaunului sa o vad cu totul. Are forme, nu gluma. Totusi, zici ca e stripperita. Poarta o chestie ca o soseta peste piept. Are pantaloni scurti care sunt de marimea unor chiloti. Ma dau mai spre marginea scaunului sa o analizez mai bine si stai! Eram deja pe margine. Tocmai am cazut de pe scaun. Ca sa fie complet spectacolul, a cazut si scaunul pe mine. Toti cei de la masa mea rad acum. Macar ma integrez, ce sa zic.
CITEȘTI
Clatite Cu Ciocolata
HumorO poveste clişeica, drăguță. O poveste uşor de citit, liniştitoare. Anna Mitchell este o adolescenta suedeza care se muta la o scoala din Statele Unite. Viata acolo o aduce in fata marilor provocari ale adolescentei. Aceasta este o poveste spusa cu...