E miercuri, cred. Azi am iar biologie. Iubesc biologia. Sunt super entuziasmata. Stai sa explic de ce. Am biologia cu Chris. Am decis sa ma imbrac mai sexy. Cat de sexy se poate, cand arati ca un cartof. Mi-am luat o pereche de pantaloni scurti cu talie inalta, negri, o bluza scurta, stramta, kaki, tenisi negri. Nu arat ingrozitor, adica. Arat decent. Nici nu stiu de ce ma agit atat.
Biologia e prima ora.
-Buna dimineata, copii, spune doamna. Imi place de ea, nu e idioata.
Scoate din sertarul de la catedra un bol cu hartii.
-Aveti de facut un proiect despre creierul uman pana luni. Veti avea cate un partener, spune aratand bolul.
Se indreapta spre mine. Normal, sunt fata noua. Intind mana putin emotionata.
-Chris! Striga doamna.
Am murit cumva? Sunt in Rai? Pentru un moment am si uitat ca mi-e foame ca sa ma bucur. Stiam ca 10-le la religie va folosi la ceva, da! Il privesc zambitoare. Cand mi-am intors privirea, am observat ca el deja se uita la mine.
-Hei, colega! Spune el bucuros.
Totusi, nu cred ca ma place. Cred ca e bucuros ca nu a primit un coleg prostovan. Da, cred ca asta este!
In rest, orele trec usor. Nu fac decat sa ma gandesc la colegul meu de proiect. Seara, in drum spre campus, aud o voce placuta, bucuroasa, care ma striga.
-Colega! Il aud pe Chris in spatele meu.
Ii zambesc salutandu-l.
-Deci, cand vrei sa lucram la proiect? Maine poti?
De ce n-as putea? Nu prea am viata sociala, sunt destul de libera.
-Sigur. La 6? In gradina interioara?
-Asa ramane!
Zambeste entuziasmat. Se apleaca usor si imi da un sarut pe obraz. Simt cum inima imi ia foc si obrazul se topeste. E un afurisit de pupic pe obraz, totusi! Incerc sa ma controlez. Ii arunc un zambet fermecator. Stai sa corectez ceva aici. Incerc sa ii arunc un zambet fermecator. Ma indepartez usor, ma rasucesc pe calcaie si imi continui drumul, simtindu-i privirea atintita asupra mea. Cand vad ca se indeparteasa, incep sa alerg spre camera mea.
-Jess, Christa! Spun rosie, abia respirand.
-Anna, ce s-a intamplat? S-a luat cineva de tine!
Cam asa aratam, ce-i drept.
-Ce? Nu! Eu si Chris avem o inalnire maine!
-Serios? Ti-a cerut o intalnire?
-Partial. Lucram la proiect. Practic e o intalnire.
Fetele incep sa rada.
-Nu chiar, spune Jess amuzata.
Imi dau ochii peste cap.
Am emotii pentru maine.
CITEȘTI
Clatite Cu Ciocolata
HumorO poveste clişeica, drăguță. O poveste uşor de citit, liniştitoare. Anna Mitchell este o adolescenta suedeza care se muta la o scoala din Statele Unite. Viata acolo o aduce in fata marilor provocari ale adolescentei. Aceasta este o poveste spusa cu...