Aseara ne-am intors pe la 10. Mancarea chiar a fost buna. Recunosc, la cat de foame imi era puteam manca si o masina. Oricum, mai sunt cam 30 de minute pana incep orele. Am emotii.
-Anna, tine minte! Nu te apropia de anturajul Alissei, spune Jess autoritara.
-Inteles, spun si zambesc usor. Ma uit pe furis la Christa si dau ochii peste cap. Izbucneste in ras. Mi-a mai spus asta de vreo 10 ori.
Mergem spre clasa de engleza. Sper ca totul sa mearga bine, sa nu ma fac de ras sau ceva. Adica exact cum am facut aseara, de altfel. Prima ora, engleza, a mers bine. Ma indrept spre clasa de biologie cand un baiat se izbeste de mine. Imi scap cartile.
-Anna, nu? Imi pare rau, spune el in timp ca imi strange cartile.
Are ochii albastri, parul blond, un zambet care poate topi si ghetarii. E frumusel, recunosc. Ma opresc pentru un moment din gandit si realizez ca ma holbam. Ce surpriza!
-E ok, spun eu relaxata.
Imi da si ultimele carti.
-Chris, spune el. Ii arunc un zambet si el face la fel. Sfanta duminica!
-Anna.
Tocmai a spus asta. Ce fermecatoare sunt!
-Mergeai spre clasa de biologie? Intreaba el.
-Da, desi nu sunt sigura daca sunt pe drumul bun.
Am primit o foaie, un fel de harta a scolii. Incerc sa o descifrez.
-Da, esti pe drumul bun. Haide, aparent avem ora de biologie impreuna.
Observ ca toata lumea se holba. De ce nu ma mira?
Intru in clasa si ma asez in banca din spatele Christei. Jess ma privea dezamagita.
-Ce ti-am spus dimineata? Intreaba ea.
-Buna dimineata, presupun. Nici nu stiu de ce am zis asta. Nu gusta din gluma. In schimb, se incrunta exasperata.
-Stai departe de anturajul Alissei.
Anturajul Alissei? Adica da, Chris era frumos, bine facut, e posibil. Dar parea de treaba. M-am gandit la asta toata ora. La sfarsit, ies din clasa si alerg dupa Christa si Jess.
-Jess, la ce te referi?
Intelege intrebarea.
-Nu l-ai vazut aseara?
-Nu chiar.
La 11 avem o pauza de 20 de minute. Merg impreuna cu Jess, Christa si grupul lor pe gazon. Acum privesc grupul Alissei, in celalalt capat al gradinii interioare. Il vad pe Chris si inteleg de ce nu l-am observat aseara. E tacut, manierat. Pentru un moment mi-a parut rau pentru el. Nu parea fericit. Apoi mi-am amintit ca mi-e foame.
Urmatoarele doua ore au trecut repede, a fost bine. Sunt scutita de la ultimele doua ore, dau proba pentru echipa de fotbal. Eu, Jess si Tessa ne indreptam spre terenul imens, acum impartit in 3: fotbal masculin, fotbal feminin, majorete. Antrenamentele sunt sambata, dar fiecare echipa se va antrena pe rand. Port uniforma de sport a scolii, un fel de kit de fotbal alb, cu sigla imprimata. E simpla, imi vine bine.
-Dupa cum stiti, eu sunt antrenorul vostru, tipa un tip de vreo 40 de ani.
-Domnul Paul, sopteste Jess.
-15 jucatoare! 2 portari! Veti da 3 probe: viteza pe 50 de metri, dribling, sut de la 11 metri.
17 fete? Eram vreo 50 de fete care dadeam proba. Avand in vedere ca eu eram varza, cu putina matematica mi-am calculat sansele: foarte mici!
La viteza am scos un timp bun, cred ca voi trece proba. La dribling, antrenorul a adus un baiat din echipa. Era fundas, fetele erau atacantii. Aveam 10 secunde sa trecem de el. Am trecut in vreo 6. Fraierul a mai si cazut. La sut, insa, nu ma pricepeam deloc. Portarul, Keira, statea in centrul portii. La 11 metri distanta, mie imi era foame. Aveam 3 incercari. Prima a mers cel mai bine. Am dat atat de cas incat, spre fericirea mea, mingea a lovit-o pe Alissa, care era in varful unei piramide. Ce chestie: toata lumea se uita la mine! Toti radeau, pana si baietii. Nu de mine, totusi. Alissa s-a prefacut ca nu-a intamplat nimic, desi avea o vena pe frunte gata sa explodeze. Celelalte doua lovituri au fost bune, goluri. Am intrat in echipa, aparent. Keira, portarita, a venit la mine. Credeam ca voia sa ma felicite.
-Te respect pentru ce ai facut mai devreme.
Se referea la faza cu Alissa, m-am prins.
-S-a pus in fata mingii! Rad eu.
Acum merg spre camera mea cu Jess si Christa, radem impreuna.
CITEȘTI
Clatite Cu Ciocolata
فكاهةO poveste clişeica, drăguță. O poveste uşor de citit, liniştitoare. Anna Mitchell este o adolescenta suedeza care se muta la o scoala din Statele Unite. Viata acolo o aduce in fata marilor provocari ale adolescentei. Aceasta este o poveste spusa cu...