5. Tu cine mai esti?

20 5 1
                                    

Ne indreptam spre cantina scolii. E atat de cald. Imi iau mancarea si, impreuna cu Jess, Christa si Tessa mergem spre o masa libera. Credeam ca nu puteam sa ies mai mult in evidenta cand...
-Fata noua! Aud o voce subtire si prefacuta in spatele meu.
Am dat de belea! Ma intorc si o vad pe Alissa flancata de alte doua fete. Toate erau imbracate, cum sa spun, nu prea erau imbracate.
-Tu cine mai esti? Intreaba blonda si pana si femeia de la cantina devine interesata de discutie.
-Anna, incantata, spun si ii intind mana. Se uita la ea, apoi face un semn atat de idiot, se stramba sa isi arate dezgustul.
Deja ma calca pe nervi.
-M-ai lovit mai devreme, pustoaico!
Hai serios! Ce Sherlock esti!
-Nu mi-am dat seama. Am spus asta relaxata, uitandu-ma in alta parte.
Am uitat sa mentionez ca in acel moment aveam cateva carti mana. Ce credeti ca a urmat? Mi le-a dat pe toate pe jos. Ce faza tipica!
-Imi pare rau! Spune cu un zambet fals in timp ce isi foloseste mana pe post de evantai.
-E ok, stai calma, spun in timp ca ma aplec sa imi strang cartile.
Stiu ce gandesti acum, cand citesti asta. As fi putut raspunde altfel. In fine, pe moment, nu m-am gandit foarte mult la asta. Imi era foame, ok?
-Acum cere-ti scuze! Tipa la mine de sus.
Sa-mi cer scuze ca s-a pus in fata mingii?
-Imi pare rau, ok? Am spus asta cand eram deja in picioare, cu putin sarcasm.
-In genunchi, cu o plecaciune.
-Imi pare rau pentru tine ca esti tarfa!
Anna! Ce a fost asta?! Trebuie sa recunosc, a fost o replica buna. Toata lumea rade acum. De fapt, incearca sa isi ascunda rasul.
-O s-o patesti, pustoaico, spune in timp ca se indeparteaza.
Ok, a mers bine. Da, prima zi a mers bine. Mi-am facut cativa prieteni. Sigur.
Ma intorc si ma asez langa Jess, care ma priveste amuzata.
-Stiu, stiu! Stau departe de ea!
-Bravo, fato! Tipa Christa. Jess si Tessa izbucnesc in ras. I-ai tinut piept. Asta e ceva, continua Christa.
Ce-i drept, ma simt bine. Ma simt usurata. Ce poate sa imi faca? E doar o fata de 16 ani. Nu stiam ce avea sa urmeze, totusi.
Mai tarziu, cand ma indreptam spre camera impreuna cu Jess si Christa, am vazut un plic lipit pe usa. Scria "pentru Anna". Dupa numele meu urma o inimioara. Primul meu gand a fost ca am un admirator. Speram sa fie de la Chris. Am deschis plicul.
"5 p.m.
Gradina interioara"
-Sa ma duc? Le-am intrebat pe fete. Am incredere in sfatul lor.
-Nu!
-Da!
Jess si Christa au raspuns in acelasi timp. Am decis, totusi, sa ma duc. Eram convinsa ca e o intalnire. La 4:55 p.m. eram gata sa ies pe usa. Aratam ca o fata. Purtam o rochie alba, simpla, tocuri negre. Jess mi-a facut parul. Ma simteam nenaturala. Aveam un coc dezordonat, plin de fixativ. Aveam putin tus, rimel, ceva pe buze.
Ma indrept spre gradina interioara. Ma asteptam sa il vad pe Chris. Daca nu pe el, un baiat macar. Ghici cine era acolo?
-Fata noua! Striga blonda cu un aer superior.
Ma rasucesc pe calcaie si dau sa plec pana cand nu se intampla ceva. Da, prea tarziu.
Din spatele bancilor din gradina ies "servitoarele" ei si incep sa arunce baloane cu apa. Cati ani ai, Alissa? 12?
Dupe ce ma uda leoarca, ma priveste de parca i-ar fi mila. Acum observ telefonul din mana ei. Era indreptat spre mine, ce chestie. Mi-nu-nat!
-Pe cine asteptai, scumpete?
Ma intorc, ma indepartez de ea. Cand sa intru pe coridor, ma apuca de mana si ma intoarce.
-Asta ca sa inveti sa te comporti!
Scuteste-ma! Baloane cu apa? Serios? Cine se crede? Ce m-am enervat!
Ma uit putin la ea, ma gandesc ce sa fac. Orice om intreg la minte s-ar intoarce si si-ar vedea de viata. Da, nu e cazul meu. Eu, in schimb, ma trezesc dandu-i o palma.
Nu-i de bine!
Se intoarce la mine si imi da un pumn in nas. Dupa asta, pleaca. Are un zambet idiot pe fata. Cred ca discutia s-a terminat. Asa ca alerg spre ea si ii sar in spate. Ne mai ciufulim un pic si bum! Sunt in biroul directorului.
-Anna! Ma asculti? Tipa el.
Nu o vad pe Alissa. Nu-mi spune ca el chiar crede ca eu sunt vinovata. Adica da, eu am inceput, cand am lovit-o. Dar eu as fi trecut cu vederea, la naiba!
-Da, domnule!
-Esti de o zi aici! O zi! Ti-am spus sa te comporti cum trebuie. Asta nu este o scoala de corectie. Esti aici pentru ca ai potential.
-Imi pare rau! Nici nu stiu ce a fost asta! S-a luat de mine, m-am aparat!
-Ea s-a luat de tine? Nu prea cred!
Asa se explica de ce nu este aici. M-a facut pe mine vinovata.
-Va rog sa ma credeti! Dadeam probele pentru echipa de fotbal si am dat din greseala cu mingea in ea. O nimica toata! La pranz s-a luat de mine. Apoi s-a luat de mine din nou.
-Amandoua veti primi detentie!
Misto!

Clatite Cu CiocolataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum