Introducere

60 5 5
                                    

Sunt Anna. Incantata. Pana acum 4 ore locuiam in Stockholm, Suedia. Aparent nu mai locuiesc acolo. Stai sa iti explic. Am 15 ani si intotdeauna am adorat sa calatoresc. Pot spune ca parintii mei stau bine cu banii deci calatoritul nu a fost o problema. Ideea e ca odata cu toate excursiile astea mi-am descoperit pasiunea pentru limbile straine. Astfel, pana acum, am invatat cateva limbi destul de bine. Prin clasa a 7-a, profesoara de engleza m-a inscris intr-un proiect Erasmus, pe scurt am facut un mic tur al Europei. Multi oameni importanti mi-au vazut talentul. Aici a inceput haosul. Am fost acceptata la o scoala din Statele Unite, genul de scoala tipica din filmele pentru adolescenti. Acum sunt in avion si imi analizam viata: o, stai! Tocmai eram pe punctul de a-mi crea o noua viata! Ce surpriza.

Buna! Este prima carte pe care o scriu si sper sincer sa va placa. Sper sa ma sustineti si sa imi spuneti ce parere aveti, ce schimbari ati aduce. As vrea, de asemenea, sa intelegeti ca aceasta carte este gandita in asa fel incat sa prezinte majoritatea problemelor unei adolescente. Este, poate, tipica. Totusi, sper sa fie ceva nou in modul in care voi scrie cartea.
Multumesc anticipat pentru orice reactie, buna sau rea!

P.S. Veti vedea mai incolo de ce se numeste "Clatite cu ciocolata".

Clatite Cu CiocolataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum