Chris si Alissa. Ce cuplu dragut. Danseaza ca derbedeii. Incep si eu sa dansez cu Max, care inca ma admira.
-Esti frumoasa, spune Max stapan pe el.
Ii zambesc. Dintr-o data, muzica se schimba. Incepe o melodie lenta, romantica. Toate cuplurile se pupa acum. Mi se face greata. Max isi pune mainile pe talia mea. Dansam si noi, ca toti ceilalti. Bine, fara partea cu pupatul. La sfarsitul melodiei, ne privim in ochi. Se apleaca usor. Cred ca vrea sa ma sarute, babalaul. Imi tot dau capul in spate, ferindu-ma. Nu ma judeca, m-am panicat.
-Max, imi pare rau!
-E ok, Anna, spune mai incet.
-Nu, nu e vorba de asta. Am acceptat sa merg la intalnirea cu tine ca sa fac gelos un alt baiat. Imi pare rau!
Isi ia mainile de pe talia mea si se indeparteaza un pas.
-Poftim? Tipa.
-Imi pare rau.
-Care baiat?
-Chris, spun incet.
-Ce tarfa! Nu pot sa cred ca pentru un moment mi-a placut de o tarfa ca tine! Scuipa cuvintele, indepartandu-se.
-Ce naiba ai, Max? Calmeaza-te! Tip la el. Toata lumea ne priveste. Incep sa ma obisnuiesc.
-Ce am? Ce ai tu? Credeam ca esti de treaba. Acum esti doar o alta Alissa.
Nu pot sa cred ca tocmai a spus asta. In sala se aud o-uri. Toata lumea e socata. Numai Alissa nu e. Nu cred ca si-a dat seama ca Max tocmai a facut-o tarfa. Revenind.
Max se indeparteaza nervos. Eu raman pentru o secunda in mijlocul salii, cu toate privirile atintite asupra mea. Cand simt ca lacrimile imi invadeaza ochii, fug din incapere. Ies afara si ma plimb pe plaja. Ma asez pe nisip cand imi aud numele. Ma intorc si il vad pe Chris venind spre mine.
-Anna! Am auzit ca te-ai certat cu Max.
-Da.
-Am auzit si de ce.
M-am inrosit. Imi intorc privirea de la el. Nu raspund.
-Mai stii cand m-ai intrebat de cine imi place?
Mormai un "da".
-Acum stiu exact de cine imi place.
Mi-am dat seama ca de Alissa, prostovane!
-De tine.
Ma intorc si il privesc in ochi. Se apleaca si ma saruta. Cred ca ma topesc. Probabil sunt rosie si ard.
Sunt super emotionata si cred ca o sa lesin. Se ridica si imi intinde mana.
-Vrei sa dansezi cu mine?
Zambesc si dau din cap usor. Mergem inapoi spre restaurant. Ne tinem de mana cand intram. Sa vezi acum, asta e ceva nou. Toata lumea se holbeaza! Incepem sa dansam sub privirile celorlalti pe o melodie lenta. Nu stiu exact daca suntem impreuna. Oare ar fi ciudat sa il intreb? Cred ca da. Da, e ciudat. Ii ridic capul de pe pieptul lui si il intreb oricum.
-Auzi, noi suntem un cuplu acum?
Ma priveste amuzat, apoi ma pupa pe frunte.
-Da, cred ca da. Zambesc si el face la fel. Cred ca el e mai dragut. Eu, cel putin, m-am topit.
CITEȘTI
Clatite Cu Ciocolata
HumorO poveste clişeica, drăguță. O poveste uşor de citit, liniştitoare. Anna Mitchell este o adolescenta suedeza care se muta la o scoala din Statele Unite. Viata acolo o aduce in fata marilor provocari ale adolescentei. Aceasta este o poveste spusa cu...