Toate orele trec repede. Nu am de ce sa povestesc, nici nu stiu ce ore am avut. M-am gandit tot timpul la intalnirea din seara asta. Stii cum e, am creat scenarii imposibile in minte. Se intampla tuturor.
Acum stau la rand la cantina. Astept sa imi iau mancarea. Inaintez cate putin, vorbind cu Jess, Christa si Tessa.
-Cu ce te imbraci diseara? Intreaba Jess amuzata.
S-a obisnuit cu ideea ca imi place de Chris. Nu imi mai spune "Ti-am spus sa nu te apropii de ei" de fiecare data cand ma vede.
-Nu am idee. Vreau sa fie ceva...Nu stiu cum sa ma exprim.
-Sexy, m-am prins.
-Sau asa.
Isi da ochii peste cap. Nu neaparat sexy. As vrea sa nu arat ingrozitor. Da, asta e!
Ne luam mancarea si ne indreptam spre o masa. Imi pun tava pe masa si observ ca am uitat sa imi servetele. Imi fac loc in multime si ajung inapoi la coada. Imi iau servetele si ies nevazuta din coada. Nevazuta? Sigur, asa s-a intamplat. Ma impinge cineva.
-Ai grija pe unde mergi, pustoaico!
-Tu m-ai impins, fraierel, spun in timp ce ma indepartez.
-Tu esti fata noua? Intreaba acelasi tip cu un ton batjocoritor.
Nu raspund. Nu mai vreau sa ma fac de ras sau sa ies in evidenta. Totusi, fix asta se intampla.
-Tu esti tipa care se crede interesanta. Te-ai luat de Alissa, pitico. Nu prea stii cu cine te pui.
Acum chiar m-a enervat prapaditul asta.
-Mi-e si frica.
S-a enervat. Ce sa zic.
-Ce tupeu! Spune asta in timp ce izbucneste in ras si se uita la prietenii lui. Incep toti sa rada ca niste idioti. Dintr-o data, se opresc. Se uita unii la altii, incruntati. Este cam un metru intre noi. Se apropie enervat. Ok, acum mi-e putin frica. Mi-e foame si nu am energia necesara sa ma apar, stii.
-Kade! Baiete, las-o! Striga o voce cunoascuta.
Ma intorc si il vad pe Max venind inspre noi. Se opreste langa mine si se uita la tantalau. Au aceeasi inaltime.
-Ce ai, frate? Vorbeam si noi, spune el de parca i-ar fi frica de Max.
-Da, se vede.
Zambetul fals al lui Kade se transforma intr-o incruntatura. Ii trage un pumn in stomac lui Max. Blondul isi pune mainile pe abdomen, cazand. Sta acolo vreo cateva secunde, in timp ce pampalaii din fata mea rad. Max se ridica.
-Hai s-o lasam asa, spune Max.
In momentul asta, il respect enorm. Eu, desi mi-e foame, i-as fi sarit in spate si l-as fi strans de gat. Totusi, Max se indeparteaza incet, tragandu-ma de mana.Este 5:55. Sunt relativ pregatita pentru intalnirea cu Chris. Imi iau penarul si caietul de biologie si ma indrept spre gradina interioara. Cred ca arat decent. Port pantaloni scurti, albastri, o bluza neagra, larga si tenisi negri.
Merg spre gradina interioara, unde il vad pe Chris. Ma apropii de el si, cand ma vede, imi zambeste calduros.
-Hei, colega! Spune el vesel.
Ne asezam pe banca. Vad o figura care se apropie de noi.
CITEȘTI
Clatite Cu Ciocolata
HumorO poveste clişeica, drăguță. O poveste uşor de citit, liniştitoare. Anna Mitchell este o adolescenta suedeza care se muta la o scoala din Statele Unite. Viata acolo o aduce in fata marilor provocari ale adolescentei. Aceasta este o poveste spusa cu...