Au trecut cateva zile de cand testoasa si-a facut cuibul pe fruntea mea. Acel cos a disparut. In doua saptamani este vacanta de Craciun si urmeaza sa plec in Suedia. Nu sunt entuziasmata in mod special.
Azi e ultima zi in care chiar facem scoala. Saptamana viitoare probabil conteaza doar prezenta. Ma indrept spre dulapul meu impreuna cu Christa si Jess. Il vad pe domnul Dunbell venind spre noi. Nu e la fel de zambitor ca in prima zi de scoala.
-Anna! Striga nervos.
Din spatele lui apare Alissa.
O, Doamne! Are mana bandajata si vanatai. E ranita si pare obosita si indurerata.
-Explica! Striga directorul si arata spre Alissa. Ce e asta, Anna? Explica-mi ce te-a apucat.
-Credeti ca eu am facut asta? Ma credeti in stare de asa ceva?
De unde si pana unde am ajuns aici? Ce-ai facut, Alissa?
-De ce incerci sa te aperi? Am dovada aici!
O privesc socata pe Alissa. Cred ca inteleg ce se intampla.
-Ea v-a spus ca eu am facut asta?
Ma priveste exasperat.
-Da. Si o cred.
-Domnule, cu tot respectul, mai ganditi-va! Faceti o ancheta. Nu m-am apropiat de ea.
Face ochii mari si isi duce mainile la ochi.
-Anna! Aproape ai omorat-o! Cum poti sa mai spui ca nu tu ai fost?
Respir panicata. Le privesc pe Jess si Christa care aproape plang. Toti copiii s-au adunat in jurul nostru. Chris priveste toata scena din multime.
E socat. La fel ca si mine.
-Credeti-ma, va rog! Nu eu am facut asta. Nu sunt in stare sa omor o musca, nu eu am facut asta.
Alissa nu are nicio expresie triumfatoare. Doar priveste podeaua agitata.
-Pleci inapoi in Suedia saptamana viitoare, nu?
-Da.
-Nu e nevoie sa te mai intorci.
Ce naiba face?
-Poftim? Intreb si mai socata.
-Esti exmatriculata.
CITEȘTI
Clatite Cu Ciocolata
HumorO poveste clişeica, drăguță. O poveste uşor de citit, liniştitoare. Anna Mitchell este o adolescenta suedeza care se muta la o scoala din Statele Unite. Viata acolo o aduce in fata marilor provocari ale adolescentei. Aceasta este o poveste spusa cu...