20. Explicatii

9 3 0
                                    

Prima noapte petrecuta aici a fost linistita. Cum am ajuns, am si adormit si am stabilit cu ai mei sa vorbim mai multe dimineata. Si-au luat pana si liber de la serviciu sa stea cu mine. Atat de bucurosi sunt.
Aseara, cam toata discutia noastra a constat in "ne-a fost dor de tine, scumpete mica".
Dimineata, adica la pranz, m-am trezit simtind un miros cunoscut. Ai mei faceau lasagna. Ma simt ca in Rai!
Fericirea nu a durat mult. Am inceput sa le povestesc alor mei tot ce s-a intamplat. Am pus accent pe fazele cu Alissa, incercand sa explicam "incidentul". Ma cred cand le spun ca nu eu am facut asta, dar nu putem gasi o explicatie.
Au inteles de ce am venit acasa cu doua saptamani mai devreme si, dupa ce le-am explicat, mi-au aratat ca stiau deja ce se intampla.
-Vreau sa demonstrez ca nu am fost eu de vina.
Se uita nelinistiti unul la celalalt.
-Anna, ai fost deportata.
Multumesc de informatie!
-Stiu asta!
-Nu te poti intoarce pentru 4 luni.
Ce? In ultima vreme aflu numai vesti minunate, nu?
Cum voi afla ce se intampla acolo de aici? Cum pot fi sigura ca Jess si Christa ma ajuta? Poate deja m-au uitat, poate deja au primit o noua colega de camera si acum o duc la restaurantul de langa campus, la masa de langa perete, pe scaunul dintre Jess si Tessa.
E oribil. Nu ca m-ar deranja sa raman aici, dar s-a aprins o scanteie in mine. Vreau atat de mult sa ma intorc, stiind ca nu am fost de vina pentru ce s-a intamplat.
Ce naiba ai facut, Alissa? Ce mi-ai facut?

Clatite Cu CiocolataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum