16. Vreau sa dispar

6 4 0
                                    

Au trecut cateva saptamani de la inceputul acolii. Sunt inca impreuna cu Chris. Imi petrec majoritatea timpului cu Chris si grupul lui Jess si Christa. Viata mea merge bine. Nu chiar.
M-am trezit dimineata foarte calma si fericita. O zi normala de scoala, stii. Ma uit in oglinda pentru un moment si il vad. Parca o testoasa incearca sa isi faca un cuib pe fruntea mea, Doamne! E groaznic. Imagineaza-ti un cos mare si inmulteste-l cu 17379912. Cam asa arata cosul meu. Dupa ce am facut o criza am realizat ca pot sa il acopar cu putin fond de ten. Intind chestia pe frunte si vad ca nu mai este rosu. Nu mai iese in evidenta dar tot arata ca un munte acolo. Genial!
-Va rog sa ma omorati acum! Strig la Jess si Christa.
Ele se opresc din ce faceau si se uita la mine amuzate.
-Ce? Intreaba Jess.
-Uita-te! Strig la ea.
Imi analizeaza cuibup de testoasa de le frunte. Rade.
-Nu e asa rau!
-Ei na! Nu e rau? E groaznic! Omoara-ma!
Nici nu vreau sa ies din camera. Sau poate... Am o sclipire de geniu. Merg la sertarul din mini-bucataria camerei noastre. Gaseac o punga de carton, iau un cutit, tai 2 ochi si mi-o pun pe cap.
Nu sunt geniala?
-Ce ziceti?
Fetele se uita un la alta si izbucnesc in ras.
-Asa mergi azi la ore?
-Exact! Nu mi se mai vede cosul.
-Nici fata!
Ce conteaza fata cand ai un cos? Folosesc punga, e singura scapare.
Merg spre prima ora, biologia. Totul merge bine: toata lumea se holbeaza. Il vad pe Chris.
-Iubito, arati uimitor azi!
Simt sarcasmul.
-Multumesc, draga! Spun eu cu o voce pitigaiata.
-Ai un cos?
-Dap.
-Nu poate fi asa rau!
Da sa ridice punga dar il opresc.
-E un cuib de testoasa.
Rade si ma pupa pe obraz. Pe obrazul pungii, adica.
Viata mea merge formidabil. Formidabil! Am un mic munte Everest pe frunte! Misto!

Clatite Cu CiocolataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum