14. Din nou?

8 4 0
                                    

Aseara am ajuns in camera pe la 4 dimineata. M-am distrat, ce pot sa zic. M-am facut cu un iubit si o betie faina. In fine, nici nu am baut asa mult. Cateva beri. Mai multe beri. E duminica si urmeaza sa ies la film cu Chris, Jess, Christa, Tessa, Chace, Max si Jake. Sunt de o saptamana aici si viata mea s-a schimbat destul de mult. Adica serios, am un iubit! Iti vine sa crezi? Mie nu! Cu Max m-am impacat, partial. Mi-am cerut scuze pentru prostia aia si el pentru ca m-a facut tarfa. Nu ii port pica, cred ca eu am foat vinovata aici. Oricum, acum sunt pe drum spre cinema. Am aflat aseara ca Jess e impreuna cu Jake. Nici nu aveam idee, nu a spus niciodata nimic. Cum mi-am dat seama? I-am vazut ieri giugiulindu-se.
Il vad pe chris asa ca merg sa il imbratisez. Imi zambeste si ma ia in brate.
-Anna, m-am tot gandit.
Desi nu si-a schimbat tonul vesel, cuvintele astea nu pot fi urmate de ceva bun.
-La?
-La noi. Totul a mers atat de repede, simt ca nu ne cunoastem.
Ce prost esti, frate!
-M-am gandit sa iesim la o intalnire.
Imi retrag cuvintele, dragutule!
-Sigur, zambesc cu o fata de copil mic.
Totusi, suntem inca impreuna, nu?
Incepe sa rada.
-Nu-mi mai scapi! Spune el amuzat, dar mai serios.
Pe la inceputul filmului, Chris si-a pus mana dupa umerii mei. De atunci nu am mai fost atenta la film. Ma concentram pe mentinerea calmului. Imi batea inima atat de tare, cred ca si el o auzea. El, pe de alta parte, era relaxat. Sigur. Eu aveam atac de cord si el radea la glumele din film. M-am gandit sa invat ceva de la Jess. M-am uitat in dreapta mea si i-am vazut pe Jess si Jake pupandu-se. Din nou. De ce nu ma mira?
Pe la 6 am ajuns in camera si am facut ceva teme.
Aparent, maine merg la prima intalnire cu iubitul meu. Misto. Totusi, am o viata destul de agitata! Sunt o femeie matura si independenta.
-Jess! Mi-e foame! Mai ai jeleuri?

Stiu ca acum poate parea cam cliseica dar promit ca in vreo cateva capitole vine bomba :)))

Clatite Cu CiocolataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum