11. E oribil

14 3 3
                                    

In dimineata urmatoare l-am vazut pe Chris la scoala. Ma striga. Eu continuam sa merg cu castile in urechi. Nu ascultam nimic, voiam sa para ca nu il aud. Desi il auzeam.
Ajunge langa mine si ma prinde de mana.
-Anna! Imi smulge castile din urechi.
-A, buna, spun eu cu privirea in alta parte. Nu te-am auzit.
-Serios? Imi ia casca si si-o pune in ureche. Stia si el ca nu ascultam nimic.
-Cum a fost la intalnirea cu Max? Intreaba el distras si putin ofticat.
-Tu sa-mi spui ce-ai facut cu Alissa, spun rastindu-ma la el.
Ghici ce? Toata scoala se holbeaza la noi.
-De ce nu mi-ai spus cand te-am intrebat? Ii soptesc.
Se uita in ochii mei cu o expresie trista, vinovata.
-Cum era mai bine? Sa te vad cu ea si sa am impresia ca te ascunzi sau sa imi spui pur si simplu?
El doar se uita la mine. Ma rasucesc ma calcaie si plec, lasandu-l in urma. Stiu ca se uita la mine acum. Ma durea fix in cur! M-a enervat pampalaul asta.
Am decis sa imi dau o palma peste ganduri si sa fiu atenta la ora. Ideea e ca am decis asta in timpul orei de mate. La momentul ala nici nu stiam ce ora am, deci am decis sa incep sa fiu atenta de la ora urmatoare. Azi e vineri. Maine am antrenament de fotbal de la 12. Petrecerea e de la 8.
Dupa ore, eu, Jess, Christa si Tessa am decis sa luam pranzul la mall. Mergem sa ne cumparam rochii. Nici nu stiu ce vreau. Nu-mi plac cumparaturile. De obicei ma plictisesc. Vin cu gandul ca stau vreo 2 ore. In primele 20 de minute totul e frumos. Apoi merg sa imi cumpar inghetata. Cam asta e tot. Dupa vreo 3 ore de tortura, am gasit o rochie alba, simpla. In fata e foarte decoltata iar spatele e gol. Am gasit, de asemena, o pereche de sandale cu toc bej. Cred ca voi arata foarte bine.
Totusi, am emotii. Rochia e sexy si alea alea. Nu mi-a trecut prin minte cand am cumparat-o ca eu arat ca un cartof. La naiba! Gandeste-te putin. Voi intra impreuna cu Jess si Christa, doua modele. Apoi voi dansa cu Max, alt model. In toata ecuatia asta, eu arat ca un urs polar care a incercat sa se bronzeze dar nu i-a iesit asa ca a venit acasa, a facut un dus si a mancat 3 tone de inghetata de morsa. Cam asa arat, da.

Clatite Cu CiocolataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum