1 - En untold story

919 22 7
                                    

Halløj!

Jeg vil bare sige at dette er min aller første historie.

Så den her er nok ikkelige så god som dem jeg kommer til at udgive snart, og så vil jeg gerne sige at tak for at du tager dig tid til at læse den her historie.

Det betyder virkelig meget.

(Martinus's synskvinkel)

Jeg fuckede up.

Jeg virkelig up.

jeg vil stadig gøre alt for at få hende tilbage.

Selvom der snart er gået lidt over 3 år savner jeg hende stadig.

Sindsyg meget endda.

Hej, jeg mangler hvis at vist og introducere mig selv.
Mit navn er Martinus, Martinus Gunnarsen. 15 år, selvom jeg er 15 har jeg allerede lavet den største fejl i hele mit liv.
Mig og Marcus blev mobbet, jeg ville selfølgelig gøre alt for at det skulle stoppe. Men konsekvensen var være end jeg troede. Jeg har grædt mig selv i søvn det sidste år og gør det stadig af og til. Jeg var en pige utro, ja det lyder som ingenting.

Men hun var en god ven.

Elsket af alle.

Min bedsteven.

Min kæreste.

Hun var faktisk min kæreste i 3 år.

Hun var der for mig og Marcus da vi blev mobbet før og efter mgp jr. Hun troede på os og støttede os, hun var der lige ind til jeg fuckede det up. Ja det her er en untold story, en historie om mobning, utroskab og sorg. Hvis det var ikke for Olivia Lou Friis ville mig og Marcus ikke være der hvor vi er nu. Være kendte i hele Skandinavien og mere til. Vi ville ikke have udgivet 2 albums og have masser af dejlige fans. Vi ville ikke ha oplevet det vi har oplevet. Vi ville sikkert bare være to almindelig drenge fra en lille pisby i Norge som sikkert også ville blive mobbet og have dårligt selvværd.

Men nu skal du høre hvad der skete.

Jeg var 13 år og der var nogen af de 'store drenge' (Alex, Noah, Leander) fra min klasse som sjovt nok mobbede mig og Marcus, de sagde at hvis jeg var Olivia utro ville de stoppe med at mobbe mig og Marcus, og så dum som jeg nu var gjorde jeg det, jeg gjorde det med Olivia's bedsteven Mathilde. Dumt, jeg ved det. Olivia som elskede mig og Marcus for dem vi var, kendte eller ej, så holdte hun af os. Hun holder sikkert stadig af Marcus, dybt inde holder hun sikkert også af mig.

Men dagen efter jeg var Olivia utro, fik hun en hovedrolle i en film. Hun viste stadig ikke at jeg var hende utro. Men filmen skulle indspilles i Oslo, Norges hovedstad. Hun gik rundt og spekulerede i over en måned om hun skulle sige ja eller nej, men da de 'store drenge' fra min klasse sagde til hende at jeg var hende utro, fandt hun hurtig ud af hvad hun ville.

Hun ville til Oslo, forfølge sin drøm om og blive skuespiller, og lade en idiot som havde været hende utro, rådne op af sin egen dårlige samvittighed.

Jep det var det der skete.

Jeg prøvede og sige undskyld men hun råbte bare "JEG HADER DIG!" Efter mig.

Det korte af det lange er.

Jeg var hende utro.

"JEG HADER DIG" råbte hun efter mig og så skred hun.

Men nu kommer hun tilbage...

-Hey alle sammen
Ny historie
Håber i kan lide den

XOXO
TheUnperfectGirl🥀

One Way♡ ~afsluttet~Where stories live. Discover now