(Olivia's synskvinkel)
Jeg vågner op med et smil på læben, det er godt nok lang tid siden jeg har gjordt det. Men jeg har jo også en grund til at smile, idag var der Premier på en film jeg er med i!
Jeg sætter mig hurtigt oppe i sengen og hviner lidt, er du gal hvor jeg glæder mig til i aften! Det bliver skønt! Jeg glæder mig som et lille barn!
Jeg rejser mig op og går over til min kuffert og finder et let outfit, jeg skifter selfølgelig når vi skal til Premieren.
Olivia's outfit
Mig og Magnus bliver hentet i en limo og vores forældre bliver kørt der ud i en anden, det er rigtig fornemt!
Men mig og Magnus skal til nogen interviews idag, jeg har ikke styr på hvor mange, men det bliver måske mellem 2-5 tror jeg.
Jeg kigger over på min mobil.
1 ubesvaret opkald fra Martinus
Jeg synker en klump og vælger og ignorere det og ser på klokken istedet, den er 8:43, 17 minutter til at jeg rigtig skulle være oppe, jeg går ud og børster tænder, reder mit hår, jeg lader det bare hænge løst. Men når jeg kommer 'hjem' fra interviews skal jeg alså i bad.
Jeg kigger igen på klokken, den er 8:47 så jeg kan ligeså godt bruge tiden på at lægge makeup.
Bryn, mascara, concealer
BOOM, så er jeg Done, aha English on fleek.
Jeg lægger mig over i sengen og går igennem mit feed, der er masser af held og lykke billeder fra folk som ønsker held og lykke med i aften. Jeg liker så mange jeg kan, men bliver afbrudt af min mor det kommer stormene ind af døren, hun ser overrasket på mig da hun ser jeg er kommet i tøjet og er klar.
"Nårh ser man det, der er vist en der er stået tidligt op" griner hun og kommer over og planter et kys i panden på mig " kom så, vi går ned og spiser morgenmad" siger hun og smiler blidt. Jeg nikker og rejser mig op og tager mine sorte sko på.
Vi mødes med Magnus og hans far og så instruktøren og hans kæreste, ja du hørte rigtig kæreste og ikke kone, vores instruktør Klaus er 27 år, hans far er fra USA men ham og hans mor flyttede da Klaus var lille. Hans far er også en kendt instruktør, det er sikkert derfor at filmen har fået den opmærksomhed den har fået.
Vi kommer ned til den lille restaurant, som alle hoteller vist har. Vi finder vores reserverede bord og går stille op til buffeten. Hvis jeg skal være ærlig så spiser jeg ikke noget om morgen, jeg får bare sindsyg ondt i maven og kvalme, jeg fortrækker istedet at spise morgenmad mellem 11-12, men det har så også noget og gøre med hvor længe jeg har været vågen. Hvis jeg har været vågen siden 6:00 ville jeg nok begynde og blive lidt små sulten nu.
Når men jeg tager en tallerken og tager lidt frugt fx. Jordbær, honningmelon osv. Jeg tager også et glas multi juice og så går jeg ned til vores reserverede bord rettes alles øjne mod mig, undtagen min mors da hun er helt opslugt af den kaffe hun har fået.
"Skal du ikke have mere?" Spørger Magnus, jeg griner lidt og ryster blidt på hovede. Men da jeg får øje på de andres tallerkner får jeg store øjne, de har taget tredobbelt så meget mad som mig "waow" er det eneste jeg kan sige, jeg tror aldrig jeg har set så meget på en morgenmads tallerken, Like hvordan kan de spise så meget?
"Er du sådan en 10-12 mogenmads spiser?" Spørger Klaus's kæreste Michelle blidt "jep" siger jeg og smiler "sådan en periode havde jeg også da jeg var 12 til 17 år" griner hun.
Efter lidt snakken begynder vi så småt at spise, jeg bliver hurtig færdig da jeg ikke havde så meget på min tallerken, så jeg beslutter mig for at gå op og tage en glas juice mere. På vejen tilbage får jeg øje på et ansigt jeg kender alt for godt..
Martinus's ansigt
-yolo!
Hvordan går det?
Jeg har det skønt, selvom klokken er 00:07 når jeg skriver dette
Jeg håber i har haft en skøn dag!
Husk og stem ;)XOXO
TheUnperfectGirl🥀
CZYTASZ
One Way♡ ~afsluttet~
Fanfiction//Højeste rank: 18\\ "JEG HADER DIG!" råbte hun efter mig og så skred hun. (Uddrag fra kapitel 1) Olivia Lou Friis En 15 årig skuespiller fra Trofors Hun blev nød til at flytte til Oslo da hun fik en hovedrolle i en film Hun havde engang en kærest...