Αντριάνας POV
Πήγα γρήγορα προς τα πεταμένα στην άμμο ρούχα μου και τα σήκωσα βάζοντας το αστέρι ανάμεσα στο πουκάμισο και τη μπλούζα μου την ώρα που έρχονταν προς τα εδώ ο Τζον και η Έρρικα. Αφού βεβαιώθηκα ότι δε θα το χάσω και ότι δε φαίνεται, κράτησα γερά τα ρούχα μου πάνω μου και γύρισα να τους κοιτάξω. Με αγκάλιασαν ταυτόχρονα, αλλά ένιωσα ένα χέρι να κατεβαίνει πιο κάτω από τη μέση μου. Τζον... Του έπιασα το χέρι προτού προλάβει να κάνει κάτι και βγήκα από την αγκαλιά τους. Άφησα το χέρι του και τον κοίταξα δολοφονικά, ενώ εκείνος με κοιτούσε με ένα πονηρό χαμόγελο.
Μωρέ θα σε φτιάξω εγώ, που θα μου πας;
Η Έρρικα μας κοιτούσε εναλλάξ προσπαθώντας να καταλάβει τι έγινε.
«Πώς το καλό με νίκησες τόσο εύκολα;» ρώτησε λαχανιασμένα ο Τζάκσον, μόλις βγήκε από τη θάλασσα στηρίζοντας το βάρος του στα χέρια του που τα είχε στα γόνατα καθώς ήταν σκυφτός παίρνοντας βαθιές ανάσες πασχίζοντας να βρει την αναπνοή του. Τον κοίταξα με ένα χαμόγελο νικητή και ανασήκωσα τους ώμους μου. Τότε μας πλησίασαν οι καινούριοι με άλλα έξι παιδιά.
«Είμαι καλή στην κολύμβηση, τι να κάνουμε;» είπα αδιάφορα χωρίς να χάσω το χαμόγελο μου.
«Κανείς δε με έχει νικήσει. Ποτέ δε χάνω. Πόσο μάλλον από ένα κορίτσι και ειδικά εσένα» γρύλισε θυμωμένος και το ευχαριστιόμουν μπορώ να πω.
«Για όλα υπάρχει πρώτη φορά, Τζάκο» είπα για να του σπάσω πιο πολύ τα νεύρα.
«Ναι, αλλά πώς κολύμπησες τόοοσο γρήγορα; Εννοώ κανείς δεν κολυμπάει με τέτοια ταχύτητα. Ούτε καν ο Νικήτας που πάει σε αγώνες κολύμβησης από τα 14 του και παίρνει συνεχώς το χρυσό» είπε η ξανθιά κοπέλα από χθες ειρωνικά και υποτιμητικά έχοντας τα χέρια της σταυρωμένα κάτω από το στήθος της κοιτόντας με από πάνω μέχρι κάτω. Ενστικτωδώς έσφιξα παραπάνω τα ρούχα μου στο σώμα μου και συγκεκριμένα το σημείο που ήταν κρυμμένο το άστρο. Τα παιδιά της παρέας της με κοιτούσαν καχύποπτα, αλλά δε μπορούσα να καταλάβω γιατί...
«Μπορεί ο φίλος σας να παίρνει το χρυσό στους αγώνες κολύμβησης, αλλά εμένα δε με ξέρετε καν για να μου λέτε τι μπορώ και τι δε μπορώ να κάνω. Δε ξέρετε τίποτα για μένα. Σήμερα αγωνίστηκα με τον Τζάκσον και νίκησα. Δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε» είπα όσο πιο πειστικά μπορούσα για να μη υποπτευτούν κάτι, όμως δε νομίζω να το πέτυχα πολύ καλά.
YOU ARE READING
Moon Prophecy
AdventureΔύο φυλές, δύο στοιχεία, μια κοπέλα, μια προφητεία, ένα χρόνιο κυνήγι και πολλά κρυμμένα μυστικά. Δυνάμεις ισχυρές πέρα από κάθε φαντασία, πόλεμος που απειλεί να ξεσπάσει μεταξύ δύο φύλων με υπερφυσικές δυνάμεις, κυνηγοί που προσπαθούν να σκοτώσουν...