Ο χώρος ήταν μεγάλος και εντυπωσιακός. Στα αριστερά μου υπήρχε ένα τραπέζι με υπολογιστές τελευταίας τεχνολογίας και από πάνω τους στον τοίχο ήταν μια μεγάλη οθόνη επικοινωνίας. Στο κέντρο ήταν ένα τραπέζι υπολογιστής αφής και από πίσω του ήταν ένα μακρόστενο τραπέζι με στιλέτα και μαχαίρια και από κάτω του ήταν ράφια με όπλα, πιστόλια και κουτάκια με σφαίρες! Δίπλα του ήταν δύο γυάλινες αυτόματες πόρτες που αποκάλυπταν ένα δωμάτιο με σάκους του μποξ, στρώμα για μάχη, στόχους για να πετάς τα μαχαίρια και στους τοίχους ήταν κρεμασμένα πολεμικοί ράβδοι ο ένας δίπλα στον άλλον. Στο βάθος αριστερά ήταν μια άσπρη πόρτα που έγραφε επάνω WC και απέναντι της κρεμάστρες τοίχου για τα μπουφάν.
Προχώρησα πιο μέσα στο χώρο προπόνησης και είδα ότι λίγο πιο πίσω ανάμεσα από δύο σάκους του μποξ υπήρχε και μια ακόμα γυάλινη πόρτα και μέσα από το γυαλί πρόσεξα ένα σκοπευτήριο! Με το που το είδα αυτό έτρεξα ενθουσιασμένη προς τα όπλα και πήρα ένα 45άρι.
«Τι κάνεις;» ρώτησε έντρομος ο Τζον και ήρθε δίπλα μου.
«Έχει σκοπευτήριο!» είπα χαρούμενη και ολοι ήρθαν προς το μέρος μας μόλις με άκουσαν.
«Αντριάνα άσε κάτω το όπλο!» είπε αυστηρά ο Τζάκσον την ώρα που το όπλιζα.
«Ηρεμήστε, ξέρω να χρησιμοποιώ όπλο...» είπα καθώς προχωρούσα χαλαρά προς το σκοπευτήριο.
Μπήκα μέσα, έβαλα τα προστατευτικά γυαλιά και πήρα θέση και τα πυροβολήσω τον στόχο στο χαρτί που ήταν σε στυλ ανθρώπου.
«Αντριάνα...» είπε αυστηρά ο Τζον και εγώ πυροβόλησα πέντε συνεχόμενες φορές αγνοώντας τον.
Πυροβόλησα δύο φορές στο κεφάλι, δύο στην καρδιά και μια στην κοιλιά. Άφησα το όπλο στον πάγκο μπροστά μου και έβγαλα τα γυαλιά αφήνοντας τα δίπλα από το όπλο. Πάτησα το μαύρο κουμπί στον πάγκο στην άκρη για να έρθει το χαρτί σε εμένα. Όταν έφτασε το πήρα στα χέρια μου, αφού το ξεκρέμασα και τους το έδειξα με ένα πλατύ χαμόγελο. Εκείνοι κοίταξαν με γουρλωμένα μάτια το χαρτί και μετά εμένα με ανοιχτό στόμα έκπλητοι. Πήγα κοντά τους και έδωσα το χαρτί στον Τζάκσον κοιτόντας τον θριαμβευτικά.
«Σας το είπα ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω όπλο» είπα με ύφος και τόνο νικητή και πήρα το όπλο πηγαίνοντας στην αίθουσα με τους υπολογιστές. Έβαλα το όπλο στη θέση του και πήγα στο τραπέζι υπολογιστή. Άκουσα τα βήματα τους και χαμογέλασα νικητήρια.
YOU ARE READING
Moon Prophecy
AdventureΔύο φυλές, δύο στοιχεία, μια κοπέλα, μια προφητεία, ένα χρόνιο κυνήγι και πολλά κρυμμένα μυστικά. Δυνάμεις ισχυρές πέρα από κάθε φαντασία, πόλεμος που απειλεί να ξεσπάσει μεταξύ δύο φύλων με υπερφυσικές δυνάμεις, κυνηγοί που προσπαθούν να σκοτώσουν...