Κεφάλαιο 9

591 54 0
                                    

Ανδρέα POV

«Την βρήκατε;» ρώτησε η Έρρικα ανήσυχη τον Τζον και εκείνος κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.

Είχαμε χωριστεί για να την ψάξουμε. Οι μισοί πήγαν να ελέγξουν τα κοντινά στενά μήπως την πήρε εκείνος ο "Selenius". Όταν είδαμε το τατουάζ του καταλάβαμε αμέσως ότι κάτι σχεδίαζαν.

Όμως γιατί να ασχοληθεί με την Αντριάνα; Μπορεί να μην είναι όντως "Selene", μπορεί ο πατέρας της να είναι αλλά αυτό δεν την κάνει μια από εμάς. Δεν ξέρουμε τίποτα για τη μητέρα της για να βεβαιωθούμε.

Οι άλλοι μισοί πήγαμε να ελέγξουμε το πάρκο απέναντι για τον ίδιο λόγο. Ο Τζάκσον και ο Ραμόν, είχαν πάει να ελέγξουν τη γύρω περιοχή για κάποιο σημάδι της, ενώ η Έρρικα και ο άλλος της φίλος που δεν συστηθήκαμε πήγαν μέχρι το σπίτι της μήπως πήγε εκεί. Όμως κανείς μας δεν τη βρήκε. Ήμασταν όλοι έξω από το κλαμπ στην είσοδο και περιμέναμε τον Τζάκσον και τον Ραμόν. Μόνο αυτοί δεν είχαν έρθει και είχαμε στηρίξει τις ελπίδες μας σε αυτούς.

Χα, τελείως ειρωνικό! Στηρίζαμε τις ελπίδες μας στους εχθρούς μας. Σε αυτούς που χτύπησαν τόσο πολύ τον Αλέξιο που έφτασε στο σημείο που λιποθύμησε! Ήταν από την ομάδα που σκότωσαν σχεδόν όλο τον πληθυσμό των φυλών μας. Ήταν κυνηγοί! Δε μπορώ να το πιστέψω ότι η Αντριάνα κάνει παρέα με τέτοιους! Μ' αρέσει που πίστευαν ότι δε θα μαθαίναμε ότι ήταν αυτοί εκείνοι που χτύπησαν τον Αλέξιο, χρειάστηκαν ώρες αλλά τους βρήκαμε και αυτό χάρις στις διασυνδέσεις του Κροίσου και του Αντώνη.

Οι μηχανές των αγοριών σταμάτησαν μπροστά μας και τους πλησιάσαμε. Εκείνοι έβγαλαν τα κράνοι τους και κατέβηκαν από τις μηχανές. Άφησαν τα κράνοι τους στις μηχανές και μας πλησίασαν.

«Τίποτα. Δε βρήκαμε ούτε ίχνος της...» είπε ο Ραμόν αναστατωμένος και θλιμμένος.

«Τώρα τι θα κάνουμε;» ρώτησε αγχωμένος ο άλλος φίλος της Αντριάνα, του οποίου το όνομα δε θυμάμαι.

«Θα φύγετε και θα πάτε όλοι στα σπίτια σας, εκτός από την κλίκα μου. Αν έχουμε νέα θα σας ενημερώσουμε» είπε αδιάφορος ο Τζάκσον και κέρδισε ένα άγριο βλέμμα από την Έρρικα.

«Άκου να σου πω Τζάκσον, η Αντριάνα είναι η κολλητή μου και μόνο όταν ξέρω ότι είναι καλά θα φύγω! Δε γυρίζω σπίτι μου που να με σέρνετε και να φωνάζετε! Αν δε με αφήσετε να τη ψάξω μαζί σας θα γίνει της τρελής εδώ πέρα!» είπε νευριασμένη με τόνο και ύφος που δε σήκωνε κουβέντα.

Moon ProphecyWhere stories live. Discover now