Κεφάλαιο 23

608 54 8
                                    

Τζάκσον POV

«Σαν πολύ ησυχία δεν έχει για πιτζάμα πάρτι και μάλιστα κοριτσιών;» είπε ύποπτα ο Τζον και κοιταχτήκαμε.

«Όντως...» είπα με καχυποψία.

«ΕΡΡΙΚΑ...» φώναξε καχύποπτος ο Φρέντυ κοιτόντας τις σκάλες που οδηγούν στον πάνω όροφο.

«ΝΑΙ...» φώναξε πίσω και αφήσαμε μία ανάσα ανακούφισης.

«ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ;» ξαναφώναξε και άργησε να απαντήσει πράγμα που μας ανησύχησε λίγο.

«ΝΑΙ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ...» απάντησε φωναχτά η Έρρικα, όμως η φωνή της πρόδιδε το άγχος της σημάδι πως κάτι κρύβει.

«ΑΝΤΡΙΑΝΑ...» φώναξα καχύποπτος.

«ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ...» απάντησε η φίλη της αμέσως αγχωμένη και κοιταχτήκαμε καχύποπτοι.

«ΠΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ...» φώναξα και δε πήρα απάντηση.

Έβγαλα γρήγορα το κινητό μου και άνοιξα το τσιπάκι που έβαλα στο κινητό της. Το σήμα έδειχνε πως δεν ήταν στο σπίτι, αλλά στην παραλία!

Τι κάνει στην παραλία;!

«Έφυγε!» είπα και σηκώθηκα από τον καναπέ.

«Μείνετε εδώ, Τζον και Ραμόν μαζί μου...» είπα και σηκώθηκαν αμέσως.

Έβαλα το κινητό στη τσέπη του τζιν μου και βγήκαμε έξω από το σπίτι. Πήγαμε στις μηχανές μας, βάλαμε τα κράνη μας και βάλαμε μπρος. Τους έστειλα τις συντεταγμένες στην οθόνη που έχουν οι μηχανές τους και πήγαμε γρήγορα ως εκεί που ήταν.

Όταν φτάσαμε λίγα μέτρα μακριά από το σημείο που έδειχνε το κινητό μου ότι είναι, σταματήσαμε, βγάλαμε τα κράνη μας και κατεβήκαμε. Ανοίξαμε τις θέσεις και βγάλαμε τα δερμάτινα μας. Φορέσαμε τους μαύρες ζακέτες των κυνηγών και τη κουκούλα. Ύστερα βάλαμε και τα δερμάτινα γάντια που αφήνουν γυμνά τα δάχτυλα.

Προχωρήσαμε αθόρυβα ως κάτι κοντινούς θάμνους απ' όπου είχαμε καλή οπτική γωνία με την Αντριάνα και τον...Ίθαν;

Αυτόν συνάντησε;! Φιρί φιρί το πάει να πεθάνει αυτή η κοπέλα...

«Πώς ξέρω ότι λες την αλήθεια;! Πώς η Προφητεία που μου λες δεν είναι ψέματα;!» είπε καχύποπτα η Αντριάνα και ο Ίθαν ξεφύσηξε.

«Γιατί είναι αλήθεια, Αντριάνα! Δεν έχω λόγο να σου πω ψέματα! Δε σου έλεγα τίποτα και σε άφηνα να πιστεύεις τα δικά σου συμπεράσματα γιατί ο Κάστερ με απειλούσε με τη ζωή της κοπέλας που αγαπώ!» της είπε έντονα και τράβηξε τα μαλλιά του.

Moon ProphecyWhere stories live. Discover now