Κεφάλαιο 26

589 45 0
                                    

Αντριάνας POV

Πέταξα το μήλο στα σκουπίδια μόλις το τελείωσα και τότε άκουσα την πόρτα να ανοίγει. Πήγα στον Τζάκσον και πήρα τις σακούλες από τα χέρια του. Μπήκε μέσα και έκλεισε τη πόρτα. Πήγα στη κουζίνα και έβγαλα τα σακουλάκια ποπ κορν και πατατάκια στο τραπέζι. Μπήκε μέσα μετά από λίγο ο Τζάκσον και τότε παρατήρησα ότι έφυγε από εδώ χωρίς μπλούζα!

«Γιατί δε φοράς μπλούζα;!» ρώτησα ελαφρά θυμωμένη και με κοίταξε με παιχνιδιάρικο χαμόγελο.

«Γιατί ρωτάς;» ρώτησε διασκεδάζοντας το και σταύρωσε τα χέρια του ακουμπώντας στο τοίχο δίπλα του.

«Δε το πιστεύω ότι πηγές έτσι στο σουπερμάρκετ!» είπα θυμωμένη και συνέχισε να με κοιτάει με το ίδιο ύφος.

«Γιατί, τι έχω;» ρώτησε αδιάφορα και τον κοίταξα δολοφονικά.

«Μου κάνεις πλάκα Τζάκσον;! Πες μου πόσες σου την έπεσαν...!» είπα έντονα και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου, ενώ εκείνος με πλησίασε.

«Είσαι μεγάλη ζηλιαρόγατα τελικά...» είπε παιχνιδιάρικα και με τράβηξε από τη μέση.

«Εσύ τι θα έκανες στη θέση μου;! Τι θα έκανες αν πήγαινα στο σουπερμάρκετ με το μαγιό;! Μόνο!» είπα κοιτόντας τον στα μάτια, το βλέμμα του σκούρυνε και σοβάρεψε απότομα.

«Δε θα πηγαίνεις έτσι πουθενά εκτός από την παραλία!» είπε αυστηρά σφίγγοντας με πάνω του.

«Να μη πηγαίνεις έτσι πουθενά αλλού εκτός από συγκεκριμένα μέρη όπου είναι και φυσιολογικό να κυκλοφορείς ημίγυμνος τότε!» είπα στο ίδιο ύφος και τόνο με πριν και με φίλησε κτητικά και απαιτητικά.

Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του αφημένη στο φιλί του και εκείνος τύλιξε τα δικά του γύρω από τη μέση μου κολλώντας με δυνατά πάνω του κάνοντας με να αναστενάξω ελαφρά. Μετά από λίγο απομακρυνθήκαμε και προσπαθούσαμε να βρούμε τις ανάσες μας.

«Τι λες να μη πηγαίνει κανένας μας πουθενά ημίγυμνος παραμόνο σε φυσιολογικά μέρη;» είπε λαχανιασμένος πάνω στα χείλη μου και χαμογέλασα.

«Συμφωνώ...» είπα και εγώ λαχανιασμένη και χαμογέλασε ικανοποιημένος.

«Τι θες να κάνουμε μέχρι να έρθουν;» ρωτάει ενώ στριφογύριζε μια τούφα από τα μαλλιά μου στο δάχτυλο του και γούρλωσα τα μάτια μου μόλις θυμήθηκα ότι δεν έχω τίποτα άνετο να φορέσω για το βράδυ!

Moon ProphecyWhere stories live. Discover now