Επειδή το wattpad δε μου τη βγάζει ολόκληρη, την ξαναέγραψα εδώ.
Η Αντριάνα ζει μία φυσιολογική ζωή με τη μητέρα της στο Λος Άντζελες. Αυτό όμως που θα της συμβεί, θα την κάνει να αμφισβητήσει όλα όσα ξέρει και πιστεύει. Δυνάμεις ισχυρές πέρα από κάθε φαντασία, πόλεμος που απειλεί να ξεσπάσει μεταξύ δύο φύλων με υπερφυσικές δυνάμεις, κυνηγοί που προσπαθούν να σκοτώσουν το είδος της, καθώς και την ίδια... Και όλα αυτά έγιναν μέρος της ζωής της μέσα σε μόνο λίγες μέρες. Τώρα πρέπει να μάθει να ελέγχει τις δυνάμεις της και να εκπληρώσει το πεπρωμένο της, ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο που εμφανίζεται στο δρόμο της...
Ο Τζάκσον εκπαιδεύτηκε από πολύ νεαρή ηλικία να γίνει κυνηγός αδίστακτος και πονηρός. Όλη του οικογένεια είναι κυνηγοί και μάλιστα φημίζονται για τις σπουδαίες αποδόσεις τους στο κυνήγι υπερφυσικών ον. Ο Τζάκσον με τους φίλους του ανήκει στην κατηγορία και των πιο καλύτερων κυνηγών της ηλικίας του, τόσο στην πάλη όσο και στην εξυπνάδα. Οι όμοιοι του ψάχνουν από τη μέρα που το πιο παράξενο πράγμα συνέβη στην πόλη τους –στοιχεία της έναρξης εμφανίστηκαν της Προφητείας που θα έπρεπε να είχε πεθάνει πριν χρόνια– τον υπαίτιο και συνέχεια πέφτουν στις δύο φυλές που ισχυρίζονται ότι δε γνωρίζουν τίποτα για το θέμα ή μήπως το κάνουν και δε το λένε σε αυτούς;
Ο Ανδρέας ταξίδευε όλη του τη ζωή με τις δύο φυλές για να μη σκοτωθούν από τους κυνηγούς που τους ψάχνουν σα λυσσασμένα ζώα που αναζητούν τη λεία τους. Τώρα πια έχοντας βρει το πιο ασφαλές μέρος θα μείνουν εκεί μόνιμα, το Λος Άντζελες, τα πράγματα δεν πάνε όπως περίμεναν. Η ήσυχη και ήρεμη ζωή που ήλπιζε ότι θα είχε επιτέλους μετά από τόσα χρόνια κυνηγιού, ποτέ δε συνέβη. Ο πόλεμος μεταξύ των δύο φύλων, πλησιάζει μέρα με τη μέρα, καθώς και ο κίνδυνος να τους βρουν οι κυνηγοί. Όμως αυτό που δε ξέρουν, είναι αυτό που θα τους οδηγήσει και πάλι στη δράση και στο κίνδυνο. Ή μάλλον ποια...
Γιατί ένα είναι σίγουρο, η Σεληνιακή Προφητεία ισχύει ακόμα...
YOU ARE READING
Moon Prophecy
AdventureΔύο φυλές, δύο στοιχεία, μια κοπέλα, μια προφητεία, ένα χρόνιο κυνήγι και πολλά κρυμμένα μυστικά. Δυνάμεις ισχυρές πέρα από κάθε φαντασία, πόλεμος που απειλεί να ξεσπάσει μεταξύ δύο φύλων με υπερφυσικές δυνάμεις, κυνηγοί που προσπαθούν να σκοτώσουν...