^HATEFUL LOVE^Pa Pa!!!!!
အိမ္မက္ဆိုးနဲ႔အတူႏိုးထလာေတာ့ တကိုယ္လံုးတုန္ယင္ေနစြာ ေခြၽးမ်ားကလဲ ရႊဲနစ္လ်က္....
အိမ္မက္ထဲမွာ Pa Pa က ေသြးအိုင္ထဲမွာ လဲလ်က္....... Omma ကေတာ့ သူနဲ႔အတူပုန္းေနတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ကို ရင္ခြင္ထဲထည့္ကာ အသံတိတ္ငိုေႂကြးေနတယ္.......
Omma ရင္ခြင္ထဲမွထြက္ကာ Pa Pa ကို အသက္မဲ့ေအာငိလုပ္တဲ့ တရားခံကို ၾကည့္မိေတာ့ ရင္းႏွီးေနတဲ့ မ်က္ႏွာပိုင္႐ွင္....
"Tsk.... "
အိပ္ယာမွ ထထိုင္ကာ ေတာက္တခ်က္ေခါက္လိုက္မိတယ္...
တည္ၿငိမ္ေနတဲ့ စိတ္က အိမ္မက္တခုေၾကာင့္ မီးေတာက္ေလာင္ခဲ့ရတယ္....~~~~~
"Arjima ကိုကိုေရာ........"
"အေပၚမွာ Baek ေလး...... မသြား..... "
ေအာ္ ဒီကေလးေတာ့ ဒုကၡပါပဲ.... သူ႔စကားကိုဆံုးေအာင္နားမေထာင္ပဲတက္သြားတယ္...."Chan ေလး အိမ္မက္ဆိုးမက္ၿပီးႏိုးလာရင္ သူအခန္းထဲသြားရင္မႀကိဳက္ဘူး......"
ကိုကို႔ခန္းေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့ ေၾကာက္စိတ္ကိုတင္းထားတာ တံခါးကိူ အသာေလးဖြင့္လိုက္တယ္.
.."ကိုကို..... ကြၽန္ေတာ္ေရာက္..
ဟင္....."ကိုကို႔အခန္းမွာ အေမွာင္ထုက ႀကီးစိုးလ်က္.... ေရစက္က်သံကလြဲ ဘာမွမၾကားရ...
ကိုကို တစ္ခုခုျဖစ္ေနလား........."အ"
တစ္ေယာက္ေယာက္ ကြၽန္ေတာ့ကိုဆြဲေဆာင့္ပီး နံရံမွာ ကပ္လိုက္ေတာ့ နံရံနဲ႔ေက်ာျပင္မိတ္ဆက္ကာ ေအာ္မိလိုက္တယ္...ထို႔ေနာက္ မၾကာပါ.... ကြၽန္ေတာ္ ပားျပင္ေပၚေရာက္႐ွိလာတဲ့ ကိုကို႔လက္ေတြ..... ပါးျပင္ေတြကို ပြတ္သပ္ကာ လက္အစံုက လည္တိုင္ႏုႏုေလးေပၚေရာက္လာေတာ့ မ်က္လံုးကို စံုမွိတ္မိလိုက္တယ္........... ကိုကို႔အနမ္းေတြကို ေမ်ွာ္လင့္ေနမိတာလား....
ကြၽန္ေတာ့္ လည္တိုင္ေပၚက ကိုကို႔လက္ေတြ တျဖည္းျဖည္းတင္းက်ပ္လာတယ္လို႔ ခံစားေနရတယ္....ကြၽန္ေတာ္ အသက္႐ႈျကပ္လာပီ....
ကိုကို႔လက္ေတြကို ကိုင္ကာ ႐ုန္းမိပါေသာ္လည္းမရ...
..တင္းတင္းေစ့ထားမိတဲ့ ႏႉတ္ခမ္းပါးကို ဟကာ ငါးတေကာင္လို အသက္ကိုလု႐ႈမိပါေသာ္လဲ သန္မာတဲ့ကိုကိုလက္ေၾကာင့္ oxygen မလံုေလာက္ေတာ့ေပ......
ကိုကို႔လက္ၾကားမွာတင္ ကြၽန္ေတာ္ေပ်ာ့ေခြကာ လဲက်ေတာ့မယ္ဆဲဆဲ....
YOU ARE READING
Hateful Love {Complete}
Randomအမုန္းနဲ႔စတင္ခဲ့တဲ့ ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာေလးက မေမ်ွာ္လင့္ပဲ ႐ွင္သန္ေပါက္ဖြားလာခဲ့တယ္ #Chanbaek #yaoi