//lilo devlin//
Katie egyszerűen oda meg vissza volt az énekes srácért. És itt most nem csak Niallre gondolok.
Tény és való, hogy szerette Niallt és a zenéjét is, de őt leginkább úgy, mint az egyik legjobb barátját.
Na de mikor Harry Styles jött szóba...
Katie olyankor rendszerint kifordult önmagából és úgy viselkedett, mint egy hormontúltengéses, tizenhat éves tinédzser, aki majd meghalna azért, hogy láthassa a kedvencét élőben.
Miután Niall szóba hozta a mai napot, Katiet le sem lehetett lőni. Visongva és ugrálva mesélte Niallnek, hogy ő mennyire szereti a bandájukat, meg hogy milyen tehetségesek és, hogy örökké hálás lesz Niallnek, amiért koncertjegyeket szerzett Harry koncertjére.
Én ezt a visongást már végighallgattam egy párszor, így csak az ágyamon feküdve és a lábaimat lóbálva böngésztem az internetet.
Fél füllel viszont odafigyeltem a társalgásukra, főleg mikor Katie száját többször is elhagyta a nevem, de nem volt kedvem közbe szólni és kijavítani, ha baromságot osztott meg Niallel.
Elvigyorodtam, mikor egy üzenetet kaptam Gideontól, az egyik munkatársamtól, amiben érdeklődött, hogy hogy érzem magam Amerikában és, hogy Katie mit szólt a tortás ébresztőmhöz, amit végrehajtottam rajta.
Sebesen gépelni kezdtem neki a válaszomat, mikor is egy törülköző csattant a combomon, így meglepetten felnyögtem, majd felmutattam a középső ujjamat Katienek, közben pedig továbbra is gépeltem.
- Lilo, ideje ki kelned az ágyból és elkészülni, mert éhen halok, plusz Niall megszervezte a napunkat, és illetlen lenne, ha a lustaságod miatt az egész fuccsba menne.
- Pft, te meg az illetlenség, huh? – kérdeztem vigyorogva, mire kaptam egyet megint a combomra.
Nyöszörögve felnevettem, majd felültem, de közben még mindig Giddel chateltem.
- Csak nem Gideon az? – kérdezte Katie kíváncsian, mire válaszul csak felhümmögtem, aztán felkuncogtam. - Jesszusom Lilo, el ne élvezz! Inkább öltözzél!
- Jól van már, na, csak érdeklődött, hogy hogy érezzük magunkat, meg hogy hogyan tetszett neked a torta.
- Egy ribanc vagy – válaszolta, mire vigyorogva leraktam a telefonomat és felpillantottam rájuk.
Niall a fotelek egyikében ült és mosollyal az arcán követte a társalgásunkat, míg Katie ide-oda rohangált a fürdőszoba és a háló között.
- Na és Niall, mit terveztél, ha szabad tudnom? – kérdeztem, miközben felálltam a matracról, majd elkezdtem beágyazni.
- Meglepetés. Majd meglátjátok, ha odaérünk.
- Imádom a meglepetéseket! – jelentette be Katie, mire megforgattam a szemeimet, majd a bőröndömhöz sétáltam. – Lilo, még két percre kell a fürdő, kösz – húzta be az ajtót előttem, én pedig sóhajtva térdeltem le a földre a bőrönd elé.
- Mindig ezt csinálja velem. Felugraszt a szöveggel, hogy lusta vagyok, aztán meg nem engedi, hogy készülődjek – forgattam meg a szemeimet, Niall pedig felnevetett. – Nekem sem árulod el a meglepetést? – kérdeztem kíváncsian rápillantva.
- Hát, mint kiderült, Katieben egy igazi rajongó lapul meg, úgy hogy gondoltam ebédelhetnénk Harryvel, aztán pedig irány a koncert.
- Oh, istenem, odáig lesz érted. Így is elég nehéz volt olyan ajándékot találnom, ami überelhetné a te koncertjegyeidet, és most még ez is! – nyögtem fel.
YOU ARE READING
share • h.s • (Befejezett)
AdventureMit csinálsz, ha több mint ötven napig fogva tartanak egy pincében, közben pedig elveszíted a barátaidat, a hitedet és a reményt, hogy majd egyszer kiszabadítanak? Nyilvánvalóan nem esel szerelembe.